Mira Dos Santos |
31-12-2003 16:46 |
Het is je beste vriend, en hij heeft een vriendinnetje. Dan lijkt 'hem gewoon op z'n bek pakke" me niet zo'n goed idee:
hij voelt waarschijnlijk niets meer dan vriendschap voor jou (hij heeft immers al een vriendin). Hij (en zijn vriendin) stellen het dan waarschijnlijk niet op prijs als je hem opeens gaat zoenen (hij weet denk ik ook niet dat jij verliefd op hem bent). Ik denk namelijk niet dat je op ruzie met hem zit te wachtten.
Een jaar geleden was ik ook verliefd op mijn beste vriend, even heftig als jij beschrijft. Hij had ook al een vriendin. Maar hij was mn beste vriend, kende mij door en door, we deelden immers alles. Ik vertrouw hem volledig, toen ook, dus ik heb hem gewoon verteld wat ik voor hem voelde. Hij waardeerde mijn eerlijkheid en werd niet boos (daar was ik bang voor). Niet dat dit meteen een oplossing geeft, maar je hoort dan uit zijn mond (waarschijnlijk dan) dat hij niets voor jou voelt. En hij weet wat jij voor hem voelt, en dat hij dan misschien eventjes wat anders met je om moet gaan, maar juist niet het contact verbreken, dan ben je je beste vriend kwijt, en elke keer als je hem dan ziet krijg je weer zo'n verliefd gevoel!
Nouja, ik hoop dat je hier wat aan hebt.
|