Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Kopspijkers 2004 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=707858)

thirza 31-12-2003 18:18

Kopspijkers 2004

Wie kijken er hier allemaal naar Kopspijkers?

Ik in ieder geval wel!

Vanavond om 22:30 Kopspijkers jaaroverzicht :D

En de eerste aflevering van 2004 is op 20 maart om 20:05

I can't wait !!!

Point of View 31-12-2003 18:29

ik ga vanavond wel kijken waarschijnlijk..

ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan kopspijkers.. vooral aan de grappen van spijkerman zelf.. het wordt een beetje flauw en voorspelbaar.. (misschien was het dat altijd al :o)

iemand of niemand 31-12-2003 18:55

Ik vind het wel leuk, maar ik vind het de laatste tijd achteruit gaan. Veel grappig bedoelde dingen, vind ik te flauw voor woorden.

Balance 31-12-2003 19:12

Citaat:

Point of View schreef op 31-12-2003 @ 19:29:
ik ga vanavond wel kijken waarschijnlijk..

ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan kopspijkers.. vooral aan de grappen van spijkerman zelf.. het wordt een beetje flauw en voorspelbaar.. (misschien was het dat altijd al :o)

ik ook.
tegenwoordig zijn de zogenaamd grappige fragmenten, technische fouten :s kom op, dat kan wel eens gebeuren!
en spijkerman vindt zichzelf zo geweldig.
ik kijk alleen nog maar voor 't cabaret eigenlijk.

Hppa_oud 31-12-2003 19:18

Inderdaad. Het enige dat ik kijk is ook het cabaret, maar dat is al een jaar of wat zo. En ook dat wordt m.i. duidelijk minder.

Maar het jaaroverzicht zal vast wel heel leuk worden. :)

Milk 01-01-2004 19:01

Ik vraag me af wat ze met het programma gaan doen aangezien het teert op het cabaret en ik neem aan dat dat nu wel zal stoppen...

Acey 01-01-2004 19:20

naja als je gister het jaaroverzicht hebt gezien dan weet je dat Owen en die andere goeie weggaan (dus krijgen we alleen nog van die mislukte Sanne Wallis-De Vries grappen) . Das echt jammer. Zowiezo vond ik 'deze week' leuker dan 'het grote doe iemand zo goed en leuk mogelijk na'.

het jaaroverzicht was ook niet echt spectaculair. ALs je het hele jaar had gekeken wist je precies welke filmpjes zouden komen. (daarom heet het vast een overzicht). Maar goed...

komend seizoen gaat het veranderen, dus ik ben benieuwd. Weet iemand al wat dat wordt?

lifeafterdeath 01-01-2004 21:41

Ow damn die jan wolkers met zn kreeft in zn hand "ga maar het water in ga maar het water in"

ik lag helemaal kapot van het lachen :P :D

het cabaret was weer meesterlijk vooral die dude met zn oliebol :P :D

the tourist 01-01-2004 21:42

Het cabaret is af en toe wel leuk. De rest niet. En Jack Spijkerman mag van mij weg :o

Mark Almighty 01-01-2004 22:28

Heel erg jammer dat Paul Groot en Owen Schumacher weggaan; die vond ik altijd het beste!!
Gisteren was het cabaret zoals altijd weer errug leuk en zoals altijd was Sander van Opzeeland als Edwin de Rooy van Zudewyn weer überfunny.
Ik lag trouwens in een stuip toen zo geheel onverwacht Mike Boddé opkwam als Mohammed Said al-Sahaf!! :D
De 'echte' al-Sahaf heb ik in verschillende jaaroverzichten nog voorbij zien komen. Ik heb me weer rondgelachen. Ik zou toch wel eens willen weten wat er van hem geworden is.

Milk 02-01-2004 17:44

Citaat:

Acey schreef op 01-01-2004 @ 20:20:
naja als je gister het jaaroverzicht hebt gezien dan weet je dat Owen en die andere goeie weggaan
Duh, waarom denk je dat ik het vraag? Ik nam al aan dat het cabaret zou stoppen en dat heb ik heus niet van Jomanda hoor..

Divina Flor 02-01-2004 17:47

Ik vind kopspijkers een leuk en grappig programma, maar ik kijk er eigenlijk zelden naar. Meestal ben ik in het weekend andere dingen aan het doen.
Het jaaroverzicht heb ik dus ook niet gezien, wist niet eens dat het er was..

infamous 02-01-2004 18:02

Was wel geinig toen die minister van informatie even aanschoof ;p
met z'n microfoons [=

en die doos van idols werd ook wel goed nagedaan ;p

N00dles 02-01-2004 18:06

Jerney Kaagman was idd goed nagedaan. De stem was vooral goed, en de suffe blik :) Verder vond ik Edwin de Roy van Zuidewijn goed zoals altijd.
De fragmenten hadden een heel hoog 'oja, dat weet ik nog'-gehalte. Wat dat betreft waren er dus geen leuke verrassingen...

Ik ben benieuwd naar de nieuwe formule.

japie krekel 02-01-2004 20:33

Citaat:

Balance schreef op 31-12-2003 @ 20:12:
ik ook.
tegenwoordig zijn de zogenaamd grappige fragmenten, technische fouten :s kom op, dat kan wel eens gebeuren!
en spijkerman vindt zichzelf zo geweldig.
ik kijk alleen nog maar voor 't cabaret eigenlijk.

idd en zelfs dat holt kwalitatief achteruit

Daangerous 02-01-2004 20:49

ik roep hier al jaren voor verandering in Kopspijkers, dus toen ik het hoorde van die verandering was ik zeker blij verrast. maar goed het blijft afwachten natuurlijk

Balance 03-01-2004 14:26

Citaat:

Paul Groot en Owen Schumacher, bekend van de persiflages die zij wekelijks in het VARA-programma Kopsijkers lieten zien, stappen over naar de AVRO.

De cabaretiers hadden al aangekondiogd na 31 december met Kopspijkers te zullen stoppen, omdat ze mee gaan spelen in een toneelstuk. Bij de AVRO krijgen ze een eigen programma met politieke satire. Wanneer het programma begint is nog niet bekend.

Groot en Schumacher hadden veel succes met hun persiflages op Balkenende, De Grave, Heinsbroek en Frequin. Overigens blijft Kopspijkers gewoon bestaan. Het programma maakt in maart een doorstart.
Bron: teletekst

Daangerous 03-01-2004 15:37

dit is allemaal oud nieuws hoor

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.