![]() |
Jouw Lievelingskledingstuk...........
Nou......Ik heb net zo'n leuk broekjuh gekocht en ik weet zeker dat dat nu mijn lievelingskledingstuk izzzz..maarruuh wat is dat van jou? Let me know!
|
verloopig m'n zwarte broek, met van die lichte plekken erop, heel cool, maarja..ga binnenkort shoppen!! dus dan heb ik wel weer een ander lievelingskledingstuk...:p
|
Mijn 'zwarte-over de grond slepende-wijde' rok; die is zéker mijn lievelingskledingstuk!! :D
|
Moeilijk hoor .....
Ikkee denk toch een grijze skatebroek .. (vind ik zoooo moooii en het zit zooo lekkkeerrr:D ) maar jah .. jammer genoeg is tie een beetje kapot aan het gaan:( heb hem zooo vaak gedragen ..! |
Mijn spijkerbroek die een beetje gelig is
|
nogal wijde rafelige spijkerbroek
die zit gewoon guhwldig :] |
m'n lievelingsspijkerbroek natuurlijk!!
|
Ik denk dat het mijn zwarte ribbroek word. Hij zit lekker wijd en is jummie zacht :D Ik heb hem alleen al zo vaak gedragen dat ie langzaam aan steeds lichter word :(
|
m'n blauwe joggingsbroek
grote oversized fleece trui en pantoffels zitten het lekkerst.. De kledingstukken die ik het mooist vind zijn grijs lamswollen vestje en een bruine broek met een satijnen voering aan de binnenkant |
Altijd het laatst gekochte ding.
Dat is nu een lichtblauwe broek van Evisu. |
mijn is me fel blauwe gsus broek....is me favo :)
|
mijn oranje fleecetrui van gap zit het lekkerst..
|
euhm, me piejama:p
een ouwe australian broek van me broer, 'n boxershortjuh, 'n topjuh en een groot dready vest van me broer:p weuh, zit heerlijk:D :cool: |
mijn khaki dockers, echt een gaafe broek
|
Een donkerblauwe tutu (die ik eigenlijk nooit draag behalve thuis) is echt heerlijk om aan te hebben.
Verder mijn zwart-grijs gestreept truitje met heel wijde hals, zodat die over m'n schouders hangt en aan de bovenrand kant. Moeilijk uit te leggen. Is ondertussen wel quasi een lichaamsdeel van me geworden :) . |
mijn spijkerbroek die te wijd is, model is redelijk strak, bij mij zit hijwat afgezakt, maar het is absoluut geen skatebroek. merk=indian rose, hij zit zo geweldig lekker
|
ik denk toch wel mijn zwarte capusjontrui met mijn zwarte ribbroek...die zitten soooo jummie :)
|
hmm zwart vestje met daarop wit patroon achterop :) zit erg lekker, is niet te warm.
|
mijn Iced Earth longsleeve, die heerscht
|
mn dickies korte broeken..vooral mn zwarte..:)
|
Citaat:
|
Citaat:
mooie plaat :) |
Ik heb er eigenlijk 2:
een knal geel vestje en een rok met split aan de achterkant,beetje gebleekt en een soort ''riem'' aan de bovenkant. Echt supergaaf zijn die. |
Euhmn.. Op dit moment niets.. Ben beetje errug uitgekeken op me 5 jaar oude kleding (niet echt meer dingen die ik leuk vind enzo).. Maar goed.. Eerst maar even me examen halen en wat geld sparen en dan een nieuwe garderobe shoppen :D
Denk toch wel dat me 2 wijde broeken me lievelingskledingstukken zijn :confused: |
corset
paarse met zwarte rok in allerlei laagjes |
hmm *met moeite* m'n sarong (hoe je het ook spelt)oosterse jurk, geen kimono.. zo kut dat ie te klein is!! binnenkort mooi naar amsterdam een nieuwe hale!
en als 2e denk me gothic jurk en dat terwijl ik niet oosters or gothic ben en een hekel heb aan alles wat een rok bevat inclusief jurken.. *schopt zelf* |
Poeh, dat is moeilijk. M'n felrode vest van TH is wel één van mijn favorieten
Of m'n beige Bien Blue broek, die zit heerlijk. Eigenlijk heb ik niet echt één lievenings kledingstuk. |
me vest
|
wijde broek met 2 zakjes onder mn knie (van overzeas) op t kaartje stond dat ie turquase was maar hij is gewoon felgroen
|
heb ik niet echt, dat is meestal één van mijn laatste aanwinsten :)
|
blauwe overseas broek zit echt super :D
|
Citaat:
mjah, bij mij mn kilt (heb ik pas sinds zaterdag, maar ok :D), mn wijde paarse ribbroek en een paars gothic-truitje, met lange mouwen in een punt, en een gedeelte zwart kant met bloemetjes :) |
Mijn heel, heel wijde spijkerbroek :p
|
men schoentjes denkik ook wel, die zijn zow heeeeeeeeerlijk
|
mun wijde zwarte trui met capuchon.. (is echt sown "hier-verzuip-ik-haast-in-trui")
|
Mijn Hakama (broekrok) vinnik zooooooo mooi en fijn
En mijn Afgeknipte Wu shorts Veel gedragen |
men wijde groene green lizard trui met capuchon..zit altijd lekker, vooral als je het koud hebt ofzow
|
nieuwe jurk die zit zooooooo lekkel.
|
Citaat:
En bij jongens staat ie geweldig!! |
Al mijn Miss Sixty broeken, maar als ik er echt 1 moet kiezen dan de hele lichtblauwe!
|
Ouwe Dockers d4 beige broek
|
mijn d&g jeans met scheuren en gaten:)
|
M'n Miss Sixty broeken, vooral m'n witte en een spijkerbroek... zitten geweldig en zijn mooi!
Van truitjes enzo wisselt het vaak. Momenteel m'n rode TH polo en m'n TH trui-met-Amerikaanse-Vlag, zeg maar... |
Citaat:
waar kan je die kopen?? want ik kan ze maar niet vinden:( |
M'n grijs/zwarte wijde broek, die zit heerschend lekker.
|
M'n spijkerbroek met wijduitlopende pijpen.. zit echt gewoon perfect (alleen begint 'ie een beetje te slijten, gek he)
|
M'n zwaaaar afgesleten Gang broek. Ik draag 'm nu liever niet meer omdat ik me er echt een slobber in voel.
|
me Reebok hi-tops van Allen Iverson (All Star 2002 limited edition uitvoring)
en me Ralph Lauren broek van vliegerstof :cool: |
Mijn dblauwe broek van mexx, wijd/recht model en een dun/soepelvallend stofje. Zit echt zooo lekkerr..
Verder draag ik mijn lblauw/witte gespreepte blouse van BB vaak, zit ook erg lekker en ik vind hem gewoon mooi. |
Nieuwe kledingsstukken draag ik meestal het liefst..
verder had ik een geweldige donkergroene trui, maar die ben ik in een cafe kwijtgeraakt :'( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |