![]() |
Gelukkig nieuwjaar alle A&N'ers!
Speciaal voor A&N ook een nieuwjaarstopic. :)
Iedereen gefeliciteerd met het nieuwe jaar! |
ja jij ook hoor...
|
Gelukkig 2004 iedereen. :)
|
Een voorspoedig en vreedzaam 2004 toegewenst iedereen.
|
Iedereen een heel gelukkig nieuw jaar en dat we nog veel mogen forummen (y)
|
Happy 2004!
|
Gelukkig Midwinter allen!
|
En voor de verandering ben ik het een keer met iedereen eens.... :D
Goed 2004! (y) |
Wat een bullshit is dat eigenlijk, zo'n nieuw jaar. Er verandert toch geen flikker? (Behalve dan dat we vanaf nu bijna nergens meer mogen roken...) Goede voornemens vind ik ook zo'n bullshit. Als je ergens niet tevreden over bent doe je er toch meteen wat aan en dan ga je toch niet wachten tot 1 januari? Ik vind het echt grote onzin, elk jaar weer een beetje iedereen gelukkig nieuwjaar gaan wensen enzo! Net alsof ik dan ineens weer goede moed heb voor de rest van het jaar ofzo...
Maar ok, gelukkig nieuwjaar allemaal :D Damn, het is alweer bijna avond en ik ben net wakker. Laten we er nog maar eens 1 naar binnen gieten... (Y) |
moge het jaar u allen wel bekomen
|
Er verandert heel veel met het nieuwe jaar. Regels, huurcontracten, internetproviders :o
het beste iedereen. |
Citaat:
|
Hehe :D inderdaad. Dat schijnheilige gewauwel altijd :D Mensen op straat die blèren 'gelukkig nieuwjaar!' Wat nou gelukkig nieuwjaar? Misschien heeft mijn kat wel net zelfmoord gepleegd, hoezo gelukkig nieuwjaar? Ja, gelukkig nieuwjaar, zul je nodig hebben met zo'n kop :D
Hersenloos zuipen, dat is het (y) :cool: |
Citaat:
En goede voornemens. (y) Mijn goede voornemens: * niet roken * niet zuipen Offtopic: Even ter informatie, ik heb in m'n hele leven 3 glazen alcohol genuttigd en nog nooit gerookt. Tja. Je moet haalbare doelen stellen. |
Citaat:
Allemaal onzin! Gewoon een reden om weer tot 8 uur 's ochtends te kunnen uitgaan en zuipen... Maar dat doe ik toch sowieso als ik er zin in heb, heb ik geen reden voor nodig... Damn, ik moet gaan, heb (voor de 2e keer vandaag) nog -15 minuten om op een afspraak te komen :D Ik maak m'n verhaal nog wel af ;) |
Gelukkig nieuwjaar, dat ons weinig rampen mogen overkomen, wij veel mogen zuipen en het kabinet mag vallen.
ik was al om half 4 vanmiddag wakker! |
Ja, en van hetzelfde.
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen! :cool:
|
Citaat:
|
Ja, beste wensen allemaal!:)
|
Crappy new year. (n)
|
Zoals velen al hebben gedaan wens ook ik iedereen een gelukkig nieuwjaar!
|
Ik doe beleefd en wens ook iedereen een gelukkig nieuwjaar. :)
|
Laten we niet nadenken en in onze naïviteit gewoon eenieder een gelukkig nieuwjaar toeschreeuwen, terwijl we meer met onze eigen intonatie bezig zijn dan met het afvragen hoe een gelukkig nieuwjaar zou kunnen uitvallen.
Solidariteit! Waar? In het gelukkige nieuwe jaar.. |
Citaat:
|
Citaat:
Jammergenoeg gaat deze tabakswet nog niet ver genoeg. (Misschien dat ik een leuke stageplaats kan krijgen bij het ministerie van VWS om mee te werken aan een strengere tabakswet. :D ) |
Citaat:
(Maar ik hoop nog steeds dat het kabinet eerder mag opstappen.) |
Citaat:
Ik ben trouwens niet tegen een rookvrije werkplek ;) |
Citaat:
(Dit gaat trouwens niet meer echt over nieuwjaar. :o Misschien dat we een nieuwe discussie moeten openen?) |
van hetzelfde
|
Citaat:
|
Citaat:
Onder andere... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d thnx happy new year!!!!!!! :d
|
gelukkig nieuwjaar iedereen
|
Citaat:
|
Haha, ik vond je vorige Avatar en Sig leuker machiavelli
|
Ik wens iedereen een goed nieuw fris begin toe..
|
Citaat:
Hopelijk krijgen we dit jaar weer niet zo'n vreselijk debiele oorlog van de VS... Eigenlijk is de kans groot dat dat niet zal gebeuren... want er is gewoon geen geld voor! :D De Amerikaanse staatsschuld is explosief gestegen, uitgaven voor gezondheidszorg en onderwijs worden weer eens teruggeschroefd, terwijl de oorlogsindustrie blijft draaien... Misschien als Dub'ya nog ergens enkele honderden miljarden (in oude Bel. frank natuurlijk, voor jullie in gulden zal dan ongeveer een 5 à 6 miljard gulden zijn ofzo) kan vinden dan wel, maar kom... laat ons positief denken :rolleyes: |
Natuurlijk wens ik iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar :)
|
Citaat:
|
Idd thnx!
Proxy: kusjes ? :p:D |
Pr0xy toch. Had je weer een verlangen om iets te uppen?
|
Gelukkig nieuw jaar namens Furious Wank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |