![]() |
josh groban posters!
Ik ben HEEEEL erg fan van Josh Groban,
Heb net z'n nieuwe cd :D Maar wat ik nou echt vreemd vind, is dat er gewoon NERGENS posters van hem te vinden zijn! :( En ik zou er echt vreselijk graag een boven m'n bed hangen. Dus, is er iemand die weet waar er posters van josh verkrijgbaar zijn, please tell me! |
www.joshgroban.com => posters => bestellen
|
mu -> v&a
En je kan langs cd winkels gaan voor die poster , wij hadden een tijd geleden ook een hele zooi van die josh groban posters , (nu niet meer dus doe geen moeite om het te vragen) |
wie?
|
op joshgroban.com kan je toch geen posters bestellen??
Ik zie het anders niet.... Jah, maar dat doen ze bij ons nooit :( posters weg geven, bij een cd zaak, heb ik al wel es eerder geprobeerd :( |
wie?
|
kijk op www.joshgroban.com
als je wilt weten wie hij is! |
ik zou zijn poster niet boven mn bed willen hoor :eek:
|
Tsjaa, smaken verschillen!
Ik wil 'm super graag boven m'n bed, echt wel! :) |
|
maar die zijn allemaal in amerika, en die kan ik niet bestellen!
en die wel kan, is 24 dollar, hoeveel euro is dat? heel veel! Kan je ze in ned niet krijgen? |
Tsjaa, behalve bij e-bay maar dat is geen leuke poster, en ik heb geen zin om te gaan bieden!
iemand die iets weet? |
Citaat:
maare http://www.joshgroban.com/images/p_01.jpg vergroot em met photoshop naar a3 formaat et voila, een poster... of ga echt zoeken |
Misschien heeft Oprah nog wel een poster voor je liggen, die kwijlt iig niet zo hard om hem..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |