![]() |
My Vision Of Pain
A sudden stroke of pain hits me
Fighting the tears in my eyes Stop them from drowning me In my own sea of sorrow I’m being stabbed in the back With a thousand sharp knives I can’t scream, I can’t hold still I can only feel the blades Inner peace is no more with me Left without saying goodbye Grief for what’s about to happen Mourn for the lost soul Still I feel pain and the tears I can’t stop them anymore I know you’re leaving me soon I’ve had that vision this morning |
Wat een droevige ochtend heb je dan gehad. Ik vind het een heel mooi stukje gedicht, het raakt me echt. de combinatie van woorden in het engels vind ik ook goed. knap gedaan
|
Je wil niet weten wat voor ochtend ik heb gehad. En het leuke is, toen kon ik me nog inhouden, nu niet meer, ben al vanaf 5 uur vanmiddag bezig me de ogen uit de kop te janken...
Maar bedankt voor je reply... Love, Angel. |
Nog meer reacties?
|
mooi gedichtje engels, heb ik persoonlijk een pesthekel aan (m.m. lul je moerstaal)
maar vind het gedichtje wel mooi je uit je er goed in. doet me eerlijk gezegt ook niet bijzonder veel maar dat heeft met de engelse taal te maken. |
Nou ja, ieder z'n eigen mening over hoe en in welke taal hij/zij zich wil uiten. Is maar wat je het beste ligt vind ik persoonlijk.
Maar bedankt alsnog. Love, Angel |
Citaat:
'k vindt em erg mooi, al is het alleen maar omdat ze vanuit het hart geschreven is. |
Dank je meis. Gelukkig is het nu achter de rug, laat ik het daar op houden.
Love, Angel |
erg mooi, erg :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |