![]() |
Bassie en Adriaan marathon
Wie is er nog meer net zo raar geweest als ik om tot 7 uur 's nachts Bassie en Adriaan te kijken op Nickelodeon?
(het was Bassie en Adriaan marathon van 7 uur 's ochtends op oudejaarsdag tot 7 uur 's ochtends op nieuwjaarsdag) |
Na 2 keer een eps gezien te hebben, en dikke vette buik van Adriaan door de tv voelde prikken..
Heb ik het weer voor gezien gehouden :o , dat was gistermiddag btw :) |
ik heb wel stukjes gekeken :cool: :o
|
Ik heb wel stukjes gekeken, maar snachts niet!
Het was wel saai, ik had t natuurlijk allemaal al meegemaakt! :cool: |
ja, stukjes gekeken.Lang niet alles,maar t blijft leuk :) ...
|
Toch leuk om dat contrast nog eens extra te benadrukken: Bassie is op tv en in shows een vrolijke lieve clown, maar in het echt een keiharde zakenman die zijn eigen broer liet vallen als een baksteen toen hij kanker kreeg. :D
|
Ik heb Het Geheim van de Sleutel zo ongeveer helemaal gezien, best vet.
De gemiddelde leeftijd van de kijkers is 18 tot 35. Adriaan is er heel blij mee :D (y) |
jaaaaaaaaaaaaah
ik heb het geheim van de sleutel afgekeken daarvoor de reis van verassingen bijna helemaal gezien en die pakjes door europa geweldig die opmerking van adriaan om 5 over 1 snachts |
Citaat:
Ik ben helemaal vergeten te kijken, anders had ik wel een paar afleveringen gekeken. |
ik heb een paar eps gezien :o
Bassie en dat broodje was een beetje fout :o |
Ik heb vannacht van half 3 tot 5 zitten kijken met een paar vrienden en vriendinnen :|
|
Vrienden van mij hebben ALLE banden van B&A, ik kan alles al dromen..
|
Citaat:
|
Vlugge Japie da bomb <3
|
Citaat:
|
Ik heb alleen stukjes gezien.
|
Ik heb voor het grootste deel gemist :(
Maar waarschijnlijk kende ik de meeste afleveringen al, prachtig hoe die puzzel met alle stukjes uit de pakjes op de goede plaats vielen :) |
(y) :o
|
Stukjes als ik zapte, maar ik heb ze toch allemaal al gezien en meerdere keren ook... vorig jaar nog (je kijkt alles als je ziek bent..).. en ze komen me eerlijk gezegd nu een beetje de strot uit. Alhoewel ik wel hun cd's vroeger grijs gedraaid heb... :o :D
|
dat vind ik zo stom
|
hahha bassie en adriaan echt gweldig :D! Tenminste met vlugge Jaapie en B2 is wel lachuh! Heb er dus ook zekerz wel naar gkeke!
|
Citaat:
Jongeh wat zei hij dan???? :p Kzou graag alle stukjes die Adriaan heeft gezegt nog eens willen zien achter elkaar.. |
Citaat:
|
omfg een bassie en adriaan marathon :cool:
dat lijkt me pas vet, met een voordeelzak wiet en een krat bier ` |
verschrikkelijk, ik haat die walgelijke eikels blegh!
|
Ik vond dat stuk uit Het geheim van de sleutel waarin Bassie allemaal grappen met Adriaan ging uithalen echt geweldig. Vooral die portomonnee aan dat touwtje (y)
|
Citaat:
|
Japie: 'Die speedboot was heel makkelijk te pikken.'
B2: 'Welke dikke?' Japie: 'Nee, hij was heel makkelijk te pikken!' B2: 'Wie, die dikke?' B2 is mijn eeuwige held. :cool: |
ja heb stukjes gezien:D
het blijft leuk:o |
Gatver ik heb wel zo'n ontzettende teringhekel aan Bassie en Adriaan. Vroeger ook al.
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ach ja, jeugdhelden...) |
Citaat:
|
Heb alles toch al eens ooit gezien dus dat lijkt me niet nodig. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij zei, De kleintjes liggen nu al in bed, Dus kan ik beter hallo vrienden en vriendinnen zeggen. Want de grootste fangroep van hen was tussen de 16 en 35 jaar
|
JAAA! dat heb ik gezien met mijn keleine zusje :cool: (y)
Zij vind het leuk maar ik niet :cool: (y) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |