![]() |
Hoe zit jouw haar?
De titel zegt het al.. hoe zit jouw haar? dan bedoel ik model ed. het liefst met foto's! het kunnen misschien ideeen zijn voor anderen zoals ik! ;)
|
mijn haar zit naar de laatste mode, meid.
|
Je meent het niet!
Zijscheiding (jaja), tot op mijn schouders,splittend,en gewoon recht geknipt,nu al 10 maand geleden. En ik moet dringend naar de kapper. |
Abuis.
|
sexy as hell , uiteraard.
check t fototopic maar, redelijk recent. |
2 plukjes achter op mn hoofd vastgemaakt met een knipje :)
|
saai in een lage staart
|
Citaat:
|
iets langer dan kinlengte,recht geknipt, korte ponnie, zwart.
Volgens de vriend van m'n zus lijkt het op 't op 't kapsel an Uma Thurman in Pulp Fiction. |
tranga
|
Ik heb blond haar, tot iets over mn schouders, er zitten nog een paar rode streepjes in maar die zitten nu halverwege mn haar ofzo. Het is allemaal op een lengte en ik heb een beetje slag in mn haar. Tis eigenlijk best saai en ik moet nodig naar de kapper.
|
Dreads :) gewoon los tot op mijn schouders..
|
Mijn haar zit momenteel absoluut niet... heb net een poging tot fohnen gedaan. :nono:
|
hangt in sliertjes om m'n hoofd heen, met dank aan sneeuwballengevecht van vanmiddag.....
|
Citaat:
|
een soort van knotje ofso... ziet er totaal niet uit... heb maar een muts/hoedje op gedaan...
|
Citaat:
:D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p ;) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D ;) ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dreads tot iets boven mn schouders met 2 ijzeren kralen erin. Vaak met haarband, soms los.
|
Citaat:
|
ehh...niet, met dank aan 1,5 uur slaap de afgelopen nacht en doorfeesten tot 6 uur 's ochtends...:S
maar normaal gesproken in onopvallende lagen tot ongeveer op m'n schouders, donkerbruin en in grove krullen...niet speciaal, maar wel bij mij passend... voor n nieuw kapsel zou ik sowieso niet zomaar iets kopiëren van iemand anders, het moet je qua gezichtsvorm ed. maar net staan wat diegene heeft. maar, anyway, succes ermee! |
nu?
niet, ze zijn vet, zitten in een staartje. |
Citaat:
En de helft. :eek: Hoe overdreven. |
Citaat:
|
Lang, steil, op een lengte (dus geen pony/laagjes ofzo) en tot halverwege m'n rug (zo'n beetje achterkant bh).
Meestal in een staart/vlecht of iets anders, maar eigenlijk zelden helemaal los. |
Citaat:
|
dreads in 2 staartjes met een haarband
|
Zo gewoon als het maar kan zijn. Scheiding in het midden, lang en los.
|
Heb net weer een nieuw hanekammetje laten zetten. Hij is zo'n 5 centimeter hoog en zwart. Ga hem misschien nog een kleurtje geven ofzo.
|
Momenteel ongestyled.
Straks ff douchen en dan boetseer ik het wel weer voordat ik naar RUSH ga. |
Citaat:
|
blond krullend tot op mijn schouders.
ik draag ze gewoon los |
Donkerbruin, iets over mijn schouders. Meestal los, soms echter ook in een staartje.
Ga mijn haar lang laten groeien. Bijna einde rug is de bedoeling... |
"In een erg uitgezakte vlecht, met allemaal plukjes los die niet los horen te zijn. Dus niet nonchalant." Aldus een ooggetuige.
Mijn visie: ik oefen voor de hippieloek, maar vandaag is het mislukt wegens gebrek aan pogingen. |
tussen mn kin/schouderlengte, in lagen, springt alle kanten op, hier en daar een slag.
Of 't zit geweldig of totaal niet. Hoe boeiend. |
Middenblond, steil haar in laagjes van iets boven mijn kin tot iets onder mijn kin.
|
5 cm onder m'n schouder, in laagjes geknipt, volumeloos...
|
|
voor geen meter.. maar ik ga voor tom cruise in mi2 kapsel ;)
|
|
verschrikkelijk. K moet ook nodig naar de kapper. k heb t in laagjes maar ja mn haar is nu wel heel wat langer geworden....
|
|
fonky en artistiek en nu bedekt door een petje
|
net gewassen en duf. blond, tot op m'n schouders, was in laagjes maar die zijn er in middels nogal een beetje uitgegroeid ofzo :o
|
Lichtblond met een beetje slag erin (vooral in de onderste helft) tot iets over m'n schouders. Nu in een slordig knotje :o
|
dreads in een knot gewurmd.
maar mijn haar is nog iets te kort dus echt zitten blijft het niet. |
Lekker simpel.. zoals op de eerste foto van mijn fotoboek.. Alleen nou zonder sjaal :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |