![]() |
Als jij je (nog korte) leven over zou mogen doen, wat had je dan anders gedaan
Zie topictitel, wat zou jij anders hebben gedaan? :)
|
Achteraf oordelen is natuurlijk erg makkelijk.
Wat zou ik anders willen doen? Ik zou zo niet echt iets kunnen bedenken. |
Niets, alles is perfect
|
veeel te veel
|
gelukkig zou ik veel hetzelfde doen
kan nu niet echt 1 voorbeeldje opnoemen |
eerder beginnen met wiskunde, de toetsweek komt eraan en ik mag nog 5 hoofdstukken leren, yay!
|
Zo ongeveer alles.
|
Gabber worden in de brugklas (y) :cool:
|
Citaat:
Ik had veel dingen anders gedaan. :o |
Ik zou als ik blanco mocht beginnen, vrijwel alles anders doen. Op dingen letten die ik te lang genegeerd heb, de goede beslissingen maken zodat ik één van die mensen was die oprecht nergens spijt van hebben.
|
Meisjes waar ik verliefd op was meteen regelen, in plaats van van 5 jaar later (zoals nu dus :P )
|
uhm, bijna alles :P zoals casper al zegt "nu zetten ze je voor gek, en jij zegt "oja?". de ellende is dat je vanavond pas een beter antwoord hebt verzonnen"
serieus zou ik naar de andere locatie van mij school zijn gegaan, maar ik zou niks anders doen, voor ik zeker wist dat ik naar die school kon |
Citaat:
|
Niks. Tuurlijk zijn er veel dingen niet gegaan op de manier waarop ik gehoopt had dat ze zouden gaan, maar ik heb ervan geleerd en ik vind het eigenlijk wel goed zo.:)
|
Ik weet niet zo een voorbeeld, maar ik zou wat impulsiever zijn denk ik, alle kansen grijpen.
|
Andere school
Werken op school ipv niks doen En bepaalde mensen vanaf dag een heel hard terugpakken. |
Ik zou wat minder aardig zijn. En niet zo'n fout kapsel in de eerste :P
|
Heel veel :o Bijvoorbeeld gewoon laten merken dat ik iemand leuk vond, want dan was het wat geworden :| Maar goed, ik laat het maar achter me: face the future (y)
|
Met alle geweld voorkomen dat we uit Brabant gingen verhuizen.
|
Wat vaker een andere pizza nemen dan de Margherita.
|
2003.
|
Citaat:
|
beter ondersteunen van mijn vriendin.
zeggen dat ik die leuke jongen leuk vind :D en niet alleen proberen met de hints maar zoals Moonshine al zei: face the future en dat zal ik dan gaan doen want punt 2 kan nog :D jammer dat ik zo :bloos: ben :s |
Ach. Er zijn genoeg dingen die ik liever niet had zien gebeuren,
of anders, maar uiteindelijk ben ik er redelijk goed uitgekomen, en heeft het me tot de persoon gemaakt die ik ben. Voor mij hoeft dat veranderen niet zo. |
niets:)
|
Ow zat. Vast houden aan de mensen die om je geven. Zo 3 jaar later mis ik toch een paar personen die ik toen heb laten gaan.
|
een heleboel denk ik. Aardiger doen tegen een bepaald aantal mensen, minder enthousiast zijn zegmaar *dat is moeilijk uit te leggen, maargoed* en nog wel meer, maar dat ga ik hier even niet neerzetten;)
|
Ook ik denk dat er een heleboel dingen zijn die ik achteraf liever anders had gedaan. Maar doordat ik het zo gedaan heb zoals ik het heb gedaan en daar commentaar op heb gekregen of erover nagedacht heb...daardoor denk ik nu van, dat had ik beter anders kunnen doen. Niets dus, ik denk dat alles wel goed is zo...en dat je door de dingen van 'vroeger' weer geleerd hebt in de toekomst anders te reageren. Toch?
|
Ik had er ten eerste voor gezorgd dat ik de eerste drie jaar van mn middelbare in de Utrechtklas was gekomen. Was veel leuker geweest. Maarja, ik heb nu ook een leuke tijd :). Verder zou ik wel dingen willen veranderen, maar al doe je het over; dat viel niet door mij te regisseren..
|
Citaat:
sommige dingen wou ik dat ik anders had gedaan, mr ik ben er wel 'sterker uitgekomen' |
helemaal niets:)
|
heel veel.
|
Ik had er voor gezorgd dat ik op zeer jonge leeftijd al op een sport ging zodat ik al dat irritante gepest om m'n gewicht niet meer mee hoefde te maken en ik in m'n latere leven tenmiste wel wat zelfvertrouwen zou hebben.
|
owja, ik was op mn 8ste ofzo gaan dansen, nu begin ik dit jaar pas. :s
|
In Utrecht i.p.v. Nijmegen gaan studeren.
|
meteen havo gaan doen (en dus niet een jaar verspillen :s )
en nooit een relatie aan gegaan zijn met (nu ex-) vriendjes... |
Dingen die ik over zou willen doen heb ik denk ik weggedrukt want ik zou het zo 1-2-3 niet weten. Oja, ik zou me vriendje niet uit hebben gescholden waardoor het nu uit is, zoiets :)
|
Ik zou door zijn gegaan met wedstrijdzwemmen en in 1x vwo zijn gaan doen ipv eerst de havo.
|
Dan was ik op jonge leeftijd begonnen met piano spelen, of badmintonnen.. zo dat ik daar écht heel goed in zou zijn.
|
Ergens anders gaan wonen, en iets koeler proberen over te komen op de middelbare school :cool:
|
Veel.
|
Ik zou naar een andere basisschool geweest zijn en niet zo hebben tegengestribbeld om te verhuizen (duurde 2 jaar :o) Verder zijn er nog wel een aantal dingen die ik anders zou hebben gedaan..
|
Citaat:
|
meer motivatie voor school hebben tijdens mijn middelbare school periode.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles is juist perfect omdat alles uniek is en niet perfect. |
meer mijn best gedaan op de basisschool en middelbare school...
maar misschien is t allemaal later weer wel een voordeel. verder niks denk ik,anders zou ik misschien anders tegen dingen aankijken |
zowat alles... mijn leven is soms een grote mislukking tot nu toe...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |