![]() |
Ben jij forumverslaafd?
Zit je weleens te forummen terwijl je eigenlijk wat anders moet doen, forum je weleens als je er eigenlijk geen zin in hebt, denk je veel aan het forum, droom je in het geel, of vertoon je andere verschijnselen van forumverslaving?
Zoja, waaraan merk je dat, en welke verschijnselen heb je? Zo nee, hoor je het ook niet van je medeforummers en/of huisgenoten? (ivm ontkenningsfase) Of ben je op weg naar het stadium, of heb je je daar pas met bloed, zweet en tranen uitgeworsteld? Vertel. :cool: (@Wawl: nou?) |
Ja. Ben ik nu stoer? :o :p
|
Helaas.
|
normaal niet,maar vandaag wel,het is kutweer,ik ben brak en heb dus niks beters te doen
|
nee hoor :) ben dr net
|
Redelijk.
|
jullie zitten allemaal in de ontkeningsfase
|
ik antwoord al d.m.v. mijn nickname
eigenlijk valt het wel mee, 1.1 post per dag maar ga toch wel elke dag kijken wat voor nieuwe topics er allemaal zijn :) |
Citaat:
Denk ik aan het forum? Nouja, wel eens af en toe. Niet extreem veel, mag ik hopen. Gele dromen. Nee, die heb ik gelukkig nog nooit gehad. Ik droom eigenlijk zeer zelden (of ik kan het me niet meer herinneren) maar als ik wel droom dan gaat het zeer zelden over deze gele digitale wereld. Vertoon ik andere verschijnselen? Mjah, ik kan er zo niet echt opkomen, maar ik kan en moet wel zeggen dat ik behoorlijk verslaagd ben. Hoewel ik probeer er steeds minder te zijn, lukt het me niet om écht te minderen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ja, alleen meer in topics lezen, dan posten.
|
Citaat:
Gewoon omdat ik even moét kijken. |
Ik forum en doe vaak genoeg andere dingen terwijl ik eigenlijk iets anders MOET doen... Maar om dat nou verslaafd te noemen. Ik vind het gewoon leuk en doe het als ik er zin in heb.
|
Nou, ik zit regelmatig op het forum, ik vind het wel leuk. (y)
|
ja.
ik ga forummen als ik andere dingen te doen heb. ik type automatisch 'forum.scholieren.com' in ookal wil ik eigenlijk naar een andere site ik baal als ik een dagje niet kan forummen en zet m'n computer dan 's avonds laat nog snel ff aan als ik niks te doen heb ga ik forummen, ookal heb ik daar helemaal niet super veel zin in oei, das best wel fout :o |
Citaat:
|
ik forum terwijl ik andere dingen doe.. en als ik me verveel ga ik hier heen.. maar ik MOET hier elke dag wel een keer geweest zijn, of ander forum
|
Nee
edit: wohoo! 4000 posts :D |
Ja:) Eigenlijk wel.
|
ík vind van niet...
|
Nee, ben ik nu de stoerste?
Ja :bloos: |
Citaat:
|
Absoluut, school leidt er onder, dat is zeker. Maar dat ligt misschien meer aan mezelf. Ik geef toe aan andere verleidingen in het leven dus zoek ik alternatieven voor schoolwerk en ga ik forummen.
|
Citaat:
|
Not anymore :)
|
Citaat:
|
Ja.
Maar het wordt de laatste tijd wel minder. |
Ja, maar steeds vaker vraag ik me af, wat doe ik eigenlijk hier en dan log ik uit. Ik hoop dat dit zich een beetje gaat doorzetten, want ik ben hier eigenlijk best wel zinloos bezig :o
|
Ja.
|
Citaat:
|
nee.. gemiddeld 0.12 posts per dag!
|
nee, ik ben alleen als ik er ben veel aanwezig :cool:
|
Nee
|
Een beetje maar..
Heb weleens over forum gedroomd:o |
Citaat:
|
Dat zal mijn goede voornemen zijn. (y) Veel minder posten en nooit meer op Onzin komen. :o
|
Ik moet nu eigenlijk bezig zijn met mn boekverslag en/of profielwerkstuk. Zegt dat genoeg?
|
Soms als ik iets nuttigs moet uitypen of moet opzoeken voor school ga ik weleens naar dit forum toe. Maar dat kan je absoluut geen forumverslafing noemen.
|
Ja, omdat:
-Ik elk moment van de dag dat ik niets te doen heb zit te forummen -Ik ook veel momenten van de dag dat ik wel iets anders te doen heb zit te forummen -Ik ga gillen als het forum down is -Ik er blijf zitten ook al is het supersaai. |
t moet nie te gek worden nee...zoals nu in de vakantie..ik heb zat tijd gehad om wat aan school te doen maar ik heb besloten het eind van de vakantie te doen...
school mag er iig niet onder leiden maar ik ben hier bijna iedere dag wel te vinden ja |
Ik forum vaak terwijl ik me eigenlijk voorgenomen had een verslag of iets dergelijks op de computer te maken. Ja dus :o Maar ook weer niet té ernstig gelukkig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
juh, kheb niks beters te doen op t moment:)
|
ik forum soms terwijl ik eigenlijk geen zin heb, of iets anders moet doen.
en ik kan er echt NIET tegen als het forum down is, dan ga ik steeds kijken of het alweer werkt :o en ik droomde laatst over het forum :o my GOD ik ben eigenlijk best wel verslaafd :| |
Mijn moeder zegt net dat ik forumverslaafd ben. :cool:
|
66282 (93.37 posts per dag)
Welnee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoor nu SE's te leren :rolleyes:
Maar ik ben niet verslaafd, ik ga alleen forummen als ik eigenlijk iets moet doen waar ik geen zin in heb.......als ik op een feest zit hoef ik niet te forummen :p anders wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |