![]() |
Ge-babyt?
Weet iemand wat het betekent als iemand zegt dat ie 'ge-babyt' heeft? Het heeft wel met drugs te maken volgens mij.
Greetz NameZero |
Ooit eens aan gedacht dat het misschien met neuken te maken kan hebben? Zoals een meisje zwanger knuppelen?
|
Neej daar heeft het niet mee te maken. Ik las laatst iets op mijn computer een msn-log van me zusje (waarvan ik dacht dat ze ziek was) en daarin vroeg iemand aan haar waarom ze ziek was en toen zei ze dat ze iets verkeerd gerookt had en toen zei die ander 'ge-babyt?' en toen zei zij 'ja'. Dus denk dat ut met drugs te maken heeft want je wordt niet ziek van het roken van een peuk. Ik wil graag weten wat het is zodat ik het er met me zusje over kan hebben.
Greetz NameZero |
de B van Blowtje?
|
tsjaa, die codewoorden voor blowen :D er zijn er letterlijk 1000en ofzo:D
En: chatlogs lezen van een ander is asociaal! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok thx iig ennem die chatlogs: ik zocht in chatlogs iets op over wat ik gezegd zou hebben want had een discussie met iemand en toen kwam ik ze tegen. Maar iig bedankt.
Greetz NameZero |
gebabyt wat een kutbenaming
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben jij toevallig het broertje van laura1984? zij lees jou sms en jij haar msn :D (de een vlindert en de ander babyt :P)
|
Haha neej dat ben ik niej maar dan zijn er nog meer van zulk soort mensen die andermans chatlogs lezen :P
Greetz NameZero |
en heb je ut al aan je zusje gevraagt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien heeft ze een baby gerookt en werd ze er misselijk van :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
....Heb niet geinsinueerd dat je de benamingen niet mag gebruiken :bloos: ...Kzou nie durven :bloos: :D |
Citaat:
|
whehe baby roken :D
|
Citaat:
Okie, dan kan ik nu met een gerust hart in mijn bed tell sell kijken :D :D Smakzoen @ iedereen die nog wakker is :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg gewoon, blowtje roken, waterpijp roken enzo :)
|
juist sjek!
|
gewoon joint roken of blowen of smoken
easy :cool: |
mja ik heb vroeger ook wel codewoorden gebruikt hoor :)
'vroegah' :) *zucht* |
nix om te huilen, waar huilen jullie om zeg?
als ik wil zeggen smoren en ik word er blij van dan doe ik dat zoooo. (niet dat ik dát ooit zeg, maar het gaat ff om het id) |
gebabyt, wat is dat nou weer voor een woord. Zeg dan gewoon dat je ziek bent omdat je hebt geblowt. Maar ja misschien heeft ze wel een vermoeden dat jij haar logs leest, dat zij daarom code woorden gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
way to go footprint :D |
Citaat:
|
dat bekijken van andermans msn-logs ook :nono:
|
gelukkig bestaat mijn log alleen uit kebab, bier, lammie, saus en meer bier en hash
mjah ik zou je zusje eens opwachten bij de betere hashboer. kan je leuke gesprekken hebbe :) |
Citaat:
In het platste belgische dialect komt het stukken minder fout over...vast wel. :/ |
Waarom vraag je haar niet even vriendelijk wat ge-babyt betekent? Lijkt me de makkelijkste oplossing...
En als ze het niet wil zeggen, moet zij dat weten. Jij hebt immers niet het recht haar chat-log te lezen. :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |