![]() |
schilderij
na heel lang portretten te hebben getekend..ben ik eens gaan schilderen :S Zie hier het resultaat:
Wat vinden jullie ervan? :confused: (ps: tis acryl op doek) Verder excuses voor het lichte in de foto... http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
Citaat:
|
ik vind het :|
|
best mooi, alleen jammer dat het rood onderaan een beetje uitgelopen is, dat past niet bij het geheel
|
Citaat:
Weer eens iets wat abstract is! |
hmm kan et moeilijk zien zo, niet gehele ding staat op foto en belichting is enorm storend.
voor zover ik em nu zie vin ik et niet echt intresant, schildertechnisch niet maar ook als beeld niet. kleurgebruik is wel ok, maar niet echt gewaagd. En vormen kan ik niet echt plaatsen. Verder oogt het plat. Maar goed ben wel benieuwd waarom je het zo geschilderd hebt, vanuit wat ben je gaan werken? |
ik vind het ook wel mooi. Misschien een beetje oudbollig, dat wel..
|
het heeft zeker wel wat, maar nog net niet hèt, maar ik wil wel meer zien (y)
|
lekkere schilderstijl heb je btw
|
ik mis iets alleen ik weet niet wat...het gezicht zo is prima maar... tja :D
|
wel mooi geschildert, maar tis niet iets wat ik in mn kamer zou willen hebben hangen.
|
Hmmm... ik ivnd het een beetje.... tja... een beetje restaurantkunts ofzo... maar de kleuren en het beeld zijn wel okay... ik vind het niet bijzonder spannend, maar als deel van een interieur komt het denk ik wel mooi uit....
|
het heeft wel wat, maar vooral de kleuren in combinatie met elkaar zijn erg mooi gekozen
|
Mooi!!
goed kleurgebruik ook |
thnx iedereen voor de reacties!
Het schilderij staat er zowat helemaal op en het moeten twee klaprozen voorstellen. Ik vind het stoer om fel gekleurde bloemen te tekenen en schilderen. het is de bedoeling dat dit schilderij deel uit gaat maken van een twee/drieluik; dus nog een of twee felle en waarschijnlijke rode bloemen. en waarom ik het zo geschildert heb? tsja goeie vraag; ik begin altijd met wat grove streken op te zetten en dan een paar lagen verf eroverheen; als laatste wat accenten om de bloem te laten uitkomen. btw Ik vind hem zelf ook niet echt super :S |
wat is het grijze dan?
|
vlekken ;)
|
ik vind het wel wat hebben....leuke schilderstijl....maar zelf heb ik het niet altijd op het stilleven......verder vind ik dus wel dat je goed kunt schilderen (y)
|
Citaat:
|
Ik vind het wel wat! Idd een goed schilderij in de zin van: het compleet maken van een interieur. Niet heel spannend, maar wel mooie stijl. Jammer alleen van de lichtweerspiegeling van de foto.
Leuk hoor! |
Srry maar ik zie echt niet dat het bloemen zijn, ik dacht een man die op een doos zit :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |