![]() |
menselijk
Twijfel
overvalt mij Donker is het duister om mij heen Niemand die mij kent ik zelf nog wel het minst de vragen blijven komen onbeantwoord als altijd mag ik je hand vast houden? wil jij me in mijn ogen zien? Zien, maar liever nog gezien worden door een vergevend oog Te mogen zijn wie je wilt of bent en zo jezelf durven erkennen Ik twijfel over jou ik ken je niet en wil je ook niet leren kennen te bang voor wie je bent – hoe menselijk ik weiger jouw intimiteit |
Apart wel, maar toch best leuk :) . Alleen vind ik het niet zo mooi dat je die laatste regel cusief hebt staan, dat vind ik onnodig. Leuk teruggegrepen naar die twijfel, het staat niet vervelend of zoiets. Ja, ik vind hem mooi.
|
de kern....
heel mooi , heel echt, heel moedig. zijn gevoelens die we allemaal ergens hebben zitten, ken het goed; die strijd.. Ben ik nu mee bezig, opervlakkigheid kan moordend zijn.... kan er niet meer tegen.... is probleem :) |
Citaat:
|
Citaat:
voor mij geeft het een verschil tussen 2 soorten gedachten aan.. vandaar. |
Mooi en gevoelig
|
vind dat cursieve juist erg goed. Wat je zelf al zegt, het geeft een verschil tussen 2 soorten gedachten aan.Maar ook benadruk je de waarde van deze zin, waardoor hij krachtiger uit de verf komt voor mijn gevoel. Ik vind dit gedicht verder ook wel leuk ja..in t begin niet zo, later erg sterk en heel mooi.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |