![]() |
Gratis feestwiet!
Met oud en nieuw worden de shops bij ons in Haarlem wel heel vriendelijk. Vorig jaar kreeg ik twee zakken wiet van 24 meuro toen ik er 1 bestelde en daar kreeg ik nog wat gratis glazen champagne bij. Nu op oud jaarsdag kom ik die zelfde shop weer binnen en ik krijg nog een gratis nieuwjaars joint bij (y) Altijd fijn toch? ja toch niet dan?
Hebben jullie ook zoiets meegemaakt? :D |
blijkbaar was er een buffet in de kronkel en uh..verder weetiketniet..
|
Gratis booze of wiet? :D
|
niet meer dan wietlollies en gratis pipescreens bij de smartshop, oja en wel eens wat gratis wiet maar niet echt spannend veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net haalden we 1 gram en kregen we 3gram. :D (y)
|
tussen de kerst en oud en nieuw de wiettax gebeld, kwamen ze aanzetten met een extraatje.... en KiefKat :) en hij smaakte heel lekker...
gisteren trouwens ook in de coffeshop, we mochten allemaal mee ontbijten daar :) |
aanstekers kreeg je hier met kerst
|
geein idee, ik heb niet gehoord dat je iets extra's kreeg hier in den haag :s
|
was t nog wel goeje wiet???
|
Ik had dat ook, ik kwam gister in de de stepping out in alkmaar, en ik bestelde een geeltje big tops, en ik kreeg 2 geeltjes big tops, een nieuwjaars joint en een bakkie koffie :D (y)
|
ik kreeg gratis pep van een vriendin van me, maarja, da´s ook niet meer als normaal eigenlijk (bij "ons" dan)
Ooit wel es een gratis huisbuis (een buisje van een voorgedraaide met wiet erin) op nieuwjaarsdag bij "de huiskamer" in rotterdam... Maar ik ben de laatste jaren te gaar geweest op 1 jauari om ook maar de deur uit te gaan :( |
Citaat:
|
kging wiet halen en toen kreeg ik gratis een voorgedraaide dr bij (Y)
|
gratiz verkruimelaar met kerst! wel relaxed
|
Een gratis portie truffels bij de smartshop en gratis pep en acid.
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |