![]() |
HMM? kapinguuh
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709069
als mickeyV's vermoeden waar is, dan is dit dus al de tweede in korte tijd. Eerst machiavelli (of hoe de neuk je die naam ook schrijft :p) waarop marijnissen genomen wordt als avatar (totale ommekeer, hij haat die knakker) en nu Kees die ineens bekeerd is. Erg grote toeval is het niet? |
misschien zit er ergens een lek :p
|
Citaat:
Zoals: H8Y3JUS2Q3L |
Citaat:
|
Ik vroeg het me gewoon af, aangezien het wel erg toevallig is EN het volgens mij dezelfde persoon is, gezien het feit wat hij daarna doet. Misschien eens een check doen om erachter te komen wie het is? (als dat mogelijk is natuurlijk, je kunt altijd anoniem zijn :p)
|
Behoorlijk flauw.
Maar toch, alle respect voor diegene die het gedaan heeft. Mijn account lukt ze nooit. Ik kan wel vast een tip geven. Het is een geografische locatie in Zwitserland. Veel succes met uitproberen, er zijn ongeveer 500000 opties. :D |
en Dreamerfly deed laatst ook wel vaag?
of was zij gewoon losgebroken? :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn reactie sloeg op wat Martin zei, over het niet gebruiken van een numeriek password. Mijn password is dan wel niet numeriek, toch is het niet makkelijk te raden (m'n pw is eerder wel eens geraden :o). |
Citaat:
|
Wat is dan de meest perfecte vorm van een wachtwoord?
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijvb: a80$3K%f# Ik weet 't, das lastig te onthouden, maar werkt wel 't best. |
Citaat:
Bedankt. |
zoals de vader van een vriend van me had: qqqqq
hehe :D iig een enigzins interessante ontwikkeling, waarbij er dus duidelijk 1 persoon nu al 2 accounts heeft gekraakt (dat vind ik een vrij reeele kans) |
Citaat:
|
of neem gewoon een woord dat niet bestaat ;)
|
Citaat:
AyQcVOwRg Om zo kraak-programma`s het moeilijk te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er overigens niets van meegekregen. :confused: Zijn er niet dingen gepruned ofzo, zoals die keer dat iemand het wachtwoord van Tofke_H wist? |
Citaat:
Ze hebben mij gisteren gehackt en ik moet zeggen dat ik het wel knap vind. Gelukkig hebben ze niet zoveel uitgespookt en kunnen ze er nu niks meer mee. Wat wel heel vervelend is is dat ik niet meer op hotmail/msn kan komen :( |
of woorden, die je expres fout schrijft
tteKK3nn!@21 |
Citaat:
|
Citaat:
Dat heet geen hacken! :mad: :mad: :mad: :mad: (Sorry, liet me even gaan, zoek maar eens op Software en Multimedia op de term hacken, dan snap je mijn reactie wel......) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor, maar mijn password bestaat uit vier cijfertjes en ik ben nog nooit "gehackt" dus niet iedereen hoeft zo'n password te hebben dat ucking moeilijk te onthouden is...
|
Citaat:
|
Citaat:
er zijn slechts 531441 mogelijkheden.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een gewoon nederlands woord, alleen dan fout geschreven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tsja. Je moet je wachtwoord gewoon vaak veranderen, niet makkelijk houden en ook geen hotmail hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
maar toen kwam ik op Beleidszaken en daar had je een topic geopend wat nergens op sloeg, en toen dacht ik al dat je gehackt was.. Ik ga nu trouwens mijn Profiel in rennen om mijn veel te gemakkelijke wachtwoord te veranderen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |