![]() |
Wat lustte je vroeger wel en nu absoluut niet meer?
ei... :D
|
Melk met siroop erin :s
|
ei inderdaad en zuurkool, k snap echtniet dat ik vroeger zuurkool lustte :confused:
|
Pindakaas met hagelslag :D
|
Citaat:
Vroeger luste ik zo wat alles...iig dingen als zuurkool, rode kool, stampot, enz. En misschien dingen als witlof ook wel. Dat eet ik nu echt niet meer. |
'k lust eigenlijk alles wel...... maar krentenbollen vind ik tegenwoordig niet zo lekker meer.
|
Pff, geen idee eigenlijk.
|
Ook ei. Zachtgekookt... oeelglgh, daar ga ik nu echt van over m'n nek :s
|
euh niks..... :)
|
spruitjes, was ik vroeger dol op... en dat is geheel over.
|
Gekookt ei, nadat ik daar een keer aan geroken had en bedacht had wat het eigenlijk was hoef ik het niet meer. Gebakken ei gaat dan nog en als het ergens in zit vind ik het ook niet erg.
|
Kaas, ham en vis. Gadverdamme! :o
|
pindakaas en hagelslag op brood (n)
|
Aardappels krijg ik écht niet meer door mijn keel. Macaroni/spaghetti ook niet meer.
|
kippenlevertjes(n)
bruine bonen |
Vlees
|
Aardappels. In gepofte of gebakken vorm is het goed,
gekookt ed, nee. :| En vrijwel al het vlees, op kip na. |
Bloedworst
|
Gekookt ei, mayonaise, jam, sandwichspread.. en vast nog wel meer waar ik nu even niet op kan komen.
|
vissticks
|
Spruitjes, paprika.. verder weet ik het niet, heb wel veel dingen die ik vroeger *toen ik een jaar of 8/9 was* niet lustte en nu wel.. maar daar gaat het nu niet om :D
|
Erwtesoep!
|
Leverpastei.
|
Thee met melk.
|
Als je had gevraagd wat ik vroeger niet lustte en nu wel had ik je een hele waslijst kunnen geven. Nu helaas niks.
|
Citaat:
|
ertensoep
krentenbollen thee... das het enige wat ik echt niet meer lust... vroeger wel geloof ik behalve de krentenbollen maar ja... |
Citaat:
- erwten - gebakken ei |
eerder andersom, ik kan niks bedenken wat ik nu niet meer lus en vroeger wel...
|
vissticks
rabarber ravioli snackbarvlees smeerleverworst boterhamworst knakworstjes verse worst rookworst .. ik vind eigenlijk bijna alle worst smerig tegenwoordig =) |
champignons gatverdamme
|
Bij mij is het andersom; ik lustte vroeger dingen niet die ik nu wel lekker vind :confused:
|
- Ei. Toen ik baby/peuter was schijn ik het echt heel lekker te hebben gevonden, maar als sinds mijn 4e ofzo niet meer :o
- Leverworst. - Bloemkool. |
melkchocola
|
boterhamworst, hutspot en door elkaar geprakt eten dus aardappels, groente en jus door elkaar *gruwel*
|
Witte bonen in tomatensaus.
|
vis en thee met melk
|
Boterham met pindakaas, kan het wel eten, maar heerlijk vind ik het echt niet meer.
|
Paprika, dat vond ik als kind ontzettend lekker, maar nu echt niet meer. Bah
|
spinazie
|
kaas
|
Vlees en vis.
|
Vetrandjes van vlees.. :s
|
Yogho Yogho.