![]() |
LOTR tekenfilm
Gister gezien? echt heel mooi gedaan, hoe ze die opnames over hadden geverfd
|
Ja, ik vond het dus vreselijk.
|
(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Saai zeg.
|
Slecht. Intro met Gollum was ook fout.
|
Slecht, heb maar een klein stukje gekeken, maar vond het echt geen succes.
|
hehe.. hij was echt walgelijk walgelijk (n)
legolas en galadriel waren scheel, aragorn was een eskimo, de rohirrim en boromir waren vikingen, etc.... (maar het was wel vermakelijk) waren de paarden en de orks en uruk-hai gefilmd ofzo? |
Ik denk computer-animaties
|
Citaat:
|
tralala
|
Heb me rotgelachen.
|
heb gisteren een aantal stukjes ervan gezien en vond het behoorlijk: (n)
|
Ik vond het niet leuk
|
kheb t ook ff gezien, ik vond het net zo suf en lelijk als de normale LOTR.
|
de normale LOTR vind ik niet saai en lelijk...
|
Citaat:
|
Ja, iedereen sprak gelukkig Brits.
Daar was alles dan verder wel mee gezegd, maar het was bij tijd en wijle hilarisch (Aragorn die op een Indiaan leek...) en an sich best vermakelijk. |
Citaat:
|
Ik heb stukjes gezien, net de stukjes die niet interessant waren:)
Hoe eindigde het? |
Citaat:
|
Aan het einde te zien behoorde er ooit nog een tweede deel gemaakt te worden, doch dat is er volgens mij nooit van gekomen.
|
Ik heb m nog niet gezien, maar wil het wel een keer doen, just for the sake of it :)
En ja, halverwege de productie scheen het geld op te zijn, dus de tekenfilm is on-af uitgebracht. |
Zwaar triest. Hoe maak je een meesterlijk verhaal uberslecht..(n)
|
Ik heb ook een stukje gezien , niet echt indrukwekkend!
En zooo ontzettend LELIJK getekend :s . Misschien komt het omdat het in 1978 is gemaakt. |
Omg Aragorn in een minirok :D
Ik vond het leuk om te kijken, omdat het grappig is te zien hoe anderen zich de personages voorstellen. Ik was het er alleen niet echt vaak mee eens. Ik heb wel het idee dat Peter Jackson dingen heeft overgenomen uit de film... alleen nu kan ik niet meer precies aanwijzen wat me dat nou deed denken. |
Die tekenfilm is echt fout! Geen wonder dat 't geplande 2e deel er nooit gekomen is... :rolleyes:
Toch jammer dat zo'n goed boek op zo'n manier misbruikt wordt... Maar die 'personages' waren wel heel idioot getekend, dat was nog wel grappig.. Maar Boromir de grote boze viking??? Toch maar niet dat ik zo. |
Citaat:
|
Mja, qua tekeningen niet bepaald hoogstaand. De achtergronden uit zulke tekenfilms uit die tijd waren echter meestal heel mooi getekend/geschilderd/gekrijt.
Maar die filmbeelden van die uruk-hai waren echt slecht. Een paar van die op en neer springende, grommende idioten. Ze hadden beter alles kunnen tekenen, of iig net zoals de leden van de Fellowship helemáál overtekenen. Die personages waren namelijk ook grotendeels gefilmd. Maar dan niet alleen ingekleurd, maar overgetekend en gekleurd. |
Citaat:
Btw boromir had meer iets van een mislukte viking ofzo :confused: |
wat ontzettend slecht(N)
|
nah, je moet em ook niet gaan vergelijken met wat er NU is, maar op zichzelf is het een hele goede (teken)film, en erg leuk gedaan.
|
vergelijk het met de teletubbies dan valt het altijd mee...
|
Ik heb erg gelachen! Erg jammer van het einde, had wel willen zien hou de het laatste boek in tekenfilm hadden willen doen. De film was wel veel maar trouw aan het boek dan de triologie van Peter Jackson, dat viel me wel op. Alleen die spastische nazgul vond ik egt heeeel fout, het hoort een groot eng wezen te zijn, niet een klein in elkaar gedoken zwart mannetje die behoorlijk spastisch is..
|
Citaat:
|
Yorin, dacht ik.
|
Vond de animatie wel interessant, al was het een complete Tolkien verkrachting en vond ik het einde echt zielig (ja wij hadden geen geld meer dus stoppen wij maar na Helms Deep).
|
mja, zonder geld KAN je nu eenmaal niet verder!
|
Citaat:
|
daar heb je gelijk in. Maar ondaks het ontbreken van het einde vonk het leuk om te zien (jeugdsentiment :D )
|
Citaat:
|
Aanstellers, het is gewoon een coole tekenfilm.
Offtopic: Het viel me trouwens op dat lotr 3e deel er op sommige punten zeer goedkoop uitzag, net alsof ze al het geld in de veldslagen hadden gestopt en in andere scenes maar eens flink moesten bezuinigen :| |
Citaat:
Citaat:
|
ja. Dat vond ik nou ook.
Verder vond ik die tekenfilm ubercrappy. |
nou hoor.. ben ik dan de enige die die film WEL leuk vond?!! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
en in de film staat ie te bleren: 'YOU CANNOT PAAAAAAAAAAAASSSSS' :D |
shall not toch?