![]() |
Jongeren Camping
Jaja het is weer tijd om een vakantie uit te zoeken :)
Wie van jullie weet een leuke camping (dus voor jongeren) en waarom is die zo leuk? *ik moet namelijk btj onderzoek verrichten* |
ik was op een camping bij het Lago Maggiore, maar ik weet neit meer hoe die heet.
Het was daar heel leuk omdat er een meer is dus, er was een cafe met een plein erbij waar 's avonds leuke dignen werden georganiseerd zoals danswedstrijden en potjes tafelvoetbal enz. de plekken waren niet zo heel ruim met de caravan maar met tentjes is het prima te doen, en hij was ook niet zo duur volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je wilt dus ergens in Nederland op vakantie gaan? Reisbureau?
|
kampeerboerderij de kastanjes, elsendorp.
|
Maakt het uit in welk deel van Nederland het ligt..?
|
Campings zijn niks aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
camping dennenoord in ommen
camping de appelhof op terschelling euhm, dan heb ik ze wel gehad dacht ik zo |
In Ermelo (aan het Veluwemeer). Euhm... eerst heette die camping "Het Plaggegat", volgens mij is dat vervangen en heet het nu iets met "witte...." erin... *lekker vaag*
Daar gingen wij heen toen ik een jaar of 8 was en er was altijd veel te doen voor (oudere) jongeren. Ik ben er allang niet meer geweest, maar het was een hele mooie camping! |
campings in nederland ??
kun je niet beter een gebied opzoeken dat een beetje meer zonuren heeft in de zomer ? |
Camping Madulain, in Zwitserland. :cool:
Geen disco, geen zwembad, weinig jongeren, geen bruisend uitgaansleven in het dorp. :) Kortom, heerlijk. :cool: |
Citaat:
|
camping uhm..................shit wat was die naam ook al weer
*denkt na* op texel in iedergeval kogerstrand (die dus :)) echt een jongeren veld met veel drank en eentje in limburg uhm............... geen idee *zoekt het wel ff x op* in iedergeval in valkenburg, ook apart en veel drank :D |
Nee, dat weet ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op terschelling: appelhof, terpstra, knosse
in domburg.. is altijd wel goed zolang je naar een plaats gaat waar veelmensen zitten... |
terpstra terschelling
daar ben ik geweest. echt iets als je domweg bier wilt drinken en veel geld wilt verliezen. |
ik ga dus ook met vriendinnen en we willen dus naar Kogerstrand op Texel gaan. Mensen ervaring met deze camping?
|
Ehm, er zijn duizenden campings op aarde. Miljoenen misschien zelfs.
|
Citaat:
|
Camper!! Lamer!!
ow... :bloos: |
:d
|
Citaat:
Doe een campingtocht. Ben je zeker de hele zomer mee bezig als je zo'n 2 keer per dag verkast. |
Citaat:
|
Las Dunas in Spanje, zit elk jaar weer vol met jongeren maar is ook nog steeds leuk als je met je ouders mee gaat :)
Oh sorry, geen NL. |
jaa ik ga naar die camping naast las dunas...la ballena alegre ofzoiets..kent iemand die?
|
Citaat:
|
mensen die op een camping zitten voor het 'campingleven' zijn kansloos!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet jij toevallig nog (misschien in een paar minuten dat je nog een beetje nuchter was ;) ) hoe je het beste drank koud kunt houden? hebben ze daar diepvriezen waar je koelelement koud kunt houden ofzo? |
Camping? Hmm, die zijn er toch genoeg te vinden?
|
Jongerencampings zijn niet leuk :nono:
Jongerencampings in Nederland zijn weilandjes waar je tenten op kunt parkeren en waar je struikelt over de bierflesjes, meer niet. |
http://www.rsttexel.nl
:bloos: |
we zitten nu te twijfelen tussen Duin&Strand en De Duinhoeve, iemand ervaring mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maakt het iets uit of het een Nederlandse camping of een buitenlandse camping is ?
|
Ik ga nooit naar camping, zit liever in een hotel :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |