![]() |
Converse One Star
HeY mensen..
Ik vind deze schoenen zo mooi http://www.converse.com/LiveFiles/1/505/1K169_400.jpg Maar m'n probleem is .. dat is natuurlijk in america en ik heb op de nederlandse converse website gekeken www.converse.nl maar daar zie ik die schoenen niet. Heeft iemand deze schoenen of weet iemand waar je die kunt kopen .. in Nederland dan he?! :confused: :confused: :confused: :confused: :( alvast bedankt |
Euh, heb ze weleens gezien,
maar heb geen flauw idee waar, gok dat ik ze heb gezien in Amsterdam.. |
OO eindelijk IEMAND die ze gezien heeft :) nu moet ik ze nog vinden :confused: :(
|
uhm... komen die dingen niet uit Amerika.....
|
:o O .. waar dan wel uit volgens jou .. .?
In iedergeval die site is toch amerikaans?en daar kun je ze bestellen maar als er nou ook zon nederlandse site was waar je ze kon bestellen of nog beter een winkel.. maar ja dat is nu de vraag off course :bloos: |
stuur een mailtje naar de nederlandse importeur van het merk ?
|
adres :
Converse Benelux Kesbo Sport B.V. Postbus 275 6000 AG Weert |
Ik heb die soort schoenen, niet specifiek die kleur, volgens mij ook gezien in Groningen bij Project 43.
|
No Problem !!
Ik ben gister bij een (sport) schoenen winkel geweest en daar zeiden ze dat ze in februari komen :) :) :evil: :evil: (y) (y) YESSS.. ik vind ze ZO mooi :) ;) :p |
Citaat:
|
Jahah .. DUUR .. hij zei : 79 of 99 , maar hij had het niet op kunnen zoeken dus hij wist het ook niet zeker ..
En ik hep nog een mail naar dat kesbo sport gedoe gestuurd en ze zeiden dat niet alle producten van www.converse.com in nederland verkocht werden .. :( DUs nu maar HOPEN dat die kerel in die winkel het WEL zeker weet :) ;) :p BTW.. zien jullie mijn avater?Ik nl. niet :confused: |
79 valt toch wel ee,
en nee, je hebt geen avatar ingesteld.. Als jij 'm niet ziet, zien wij 'm ook niet... |
Citaat:
|
Okeeeee dan :D:D:D:D:D:D hij doettut :D:D:D:D:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |