![]() |
wat zijn we toch lekker alternatief met z'n allen
|
Matige lijst
Geen enkele metalplaat erin, mede doordat die hun jaarlijst niet opgaven. En verder, een verschuiving naar emo/hardcore. Gathering, Coheed and Cambria, Thrice,Chimaira en Saves the day hebben het net niet gehaald. |
gelukkig is mijn lijst wel goed
|
Citaat:
|
ik snap niet wat placebo in die lijst doet,, de cd heeft me echt geen moment kunnen boeien
|
Citaat:
maar goed, dat hij jou niet kan boeien betekent niet dat hij anderen niet kan boeien, hij stond in 8 jaarlijstjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
en ja lijst is niet alles maar waren ook niet veel stemmen, en het is geen matige lijst omdat er geen metal in staat 86, das onzin.zeg jij dat is onzin, zeg ik das waar, maar lijkt wel zo in je post.
|
:d
|
Citaat:
|
géén slechte lijst :)
|
hahahaha
|
Citaat:
maar ja, als die cds op hoge plaatsen smijten dan krijg je andere lijst. overigens was chimaira de hoogste metal plaat, met 56 punten op de 18e plaats |
Citaat:
|
wat de fuck is belle & sebastian trouwens?
|
leukkk, b&s en radiohead (y)
en ik vind die cd van placebo wel hip, staan leuke nummers op. |
'alternatieve pop'
maar goed dat nog iemand het telwerk doet en er over nadenkt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alternatieve homo |
Citaat:
|
leuk lijstje (y)
b&s , placebo , apc (Y) |
dit brengt ons weer gezellig samen tot een 'community'
|
Citaat:
|
mosh!
|
aardig lijstje :)
dank voor de moeite 86dagreed |
:d ^
|
wat is er met Explosions in the Sky gebeurd, daar is nog wel aardig op gestemd dacht ik.
|
dat vroeg ik me ook net af
|
Citaat:
|
Citaat:
|
radiohead op 1 (n)
verder een prima lijstje, 7 uit de 15 had ik ook in mn persoonlijke lijst |
ik 4
|
wat een kutlijst.
|
Citaat:
het is wel true om als kleurenalto radiohead te haten, maar die plaat is toch echt wel een stuk intelligenter dan die emocore zooi waar de hele s.com posse naar luistert. ik vind het een mooie lijst (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo experimenteel is HTTT niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga die plaat maar eens goed luisteren. Hail To The Thief is echt niet stuurloos experimenteel, bij Kid A en Amnesiac lichtelijk experimenteel maar dus ook niet extreem. Je luistert kennelijk niet veel experimentele shit. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, omdat jij het bent zal ik het album een paar intensieve luisterbeurten geven. |
is mooi plaatjuh (y)
|
Citaat:
maaar ik kan wel vrede vinden met zo'n lijstje |
lekkerrrr stel alto's dat we zijn, jammer van die # 1.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |