![]() |
Goede LS voornemens voor 2004
Nieuw jaar... nieuwe voornemens.
Euh, ik ga zeker weten mijn schoenen collectie uitbreiden, en ze zeker beter verzorgen. Eindelijk de bril weg, en lenzen erin Nooit meer lege potjes hebben.... En natuurlijk : meer waspoeders en verzachters kopen.. desnoods 5 pakken :) |
erhm beter mijn geld voor school gebruiken (materialen)
ipv kleding :D |
Voornemens zijn er voor bestemd om niet na te komen.
|
naailes nemen, zodat ik zelf kleren kan maken:p
ennehm..beter mn geld besteden:o en n kledingmaatje kleiner? :bloos: |
Ik maak geen voornemens,
ik kom ze nl toch allene na als ik zin heb.. En vind het echt nutteloos, alsof je dan de rest van het jaar geen voornemens mag maken.. |
Ik heb niet echt goede LS voornemens gemaakt ofzo :D , wil alleen wel proberen om m'n bril vaker op te doen en lenzen vaker uit.. en minder schoenen kopen
|
de standaard dingetjes - meer punten halen, vroeger opstaan, nuttige dingen doen, minder bier drinken, minder geld uitgeven. aardig doen. yawn.
|
Meer trio´s, maar dan met minimaal één vrouw.
|
minder alcohol drinken
meer voor school doen |
beter mn best doen voor studie
uh |
minder zuipen *qua alchol*
mijn examens halen |
Minder marijuana, minder xbox, minder whiskey, meer schoolwerk.
En mijn trainingprogramma volhouden zoals ik dat nu ook doe. Minstens 40 km in de week hardlopen. :) |
beter mn best doen om beter te worden
beter met mn geld omgaan meer werken |
meer lief doen
|
Citaat:
En voor de rest heb ik er geen? |
Meer schoenen kopen
Meer kleding kopen Zo :) Meer geld verdienen :o |
het is zo heerlijk onzinnig om goede voornemens te hebben als je echt iets wil moet je het gelijk doen, dat nou 13 maart of 27 juli is...
|
Citaat:
|
Erg goed m'n best doen tijdens stage. Erg goed m'n best doen om m'n P te halen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Meer kots, meer drugs, examens halen. :cool:
|
Citaat:
|
Ik ga dit jaar eindelijk een eigen kamer vinden, ik ga mijn rijbewijs en P halen en ik ga meer sporten (y) en ik vind ook nog een leuke opleiding om volgend studiejaar mee te beginnen.
|
Pff..al die voornemens waar niemand zich aan houdt.. als ik mezelf voor de gek zou houden zou ik zeggen:
- Beter mn best doen op school - Minder sjago doen tegen ouders/mensen op werk etc - Minder ongezond eten - Sporten :nono: |
Meer en mooiere schoenen+kleding kopen :rolleyes:
|
-Examen goed halen
-Uit huis gaan en eindelijk eens lekker voor mezelf leven. -Meer lol maken en minder het goed willen doen voor iedereen. |
meer broeken kopen
|
Ik stop met alcohol drinken, maar ik begin vandaag pas. (met stoppen dus)
|
- beter best doen voor school
- stoppen met roken - minder drinken - minder blowen - minder geld uitgeven ..cliche :) |
Citaat:
gisteravond was de laatste keer voorlopig |
geen goede voornemens maken
|
slagen.
|
emigreren....
weet nog niet of dat wel goed is... |
Citaat:
|
Citaat:
... vond je het niet zo geweldig... ?? ... |
Citaat:
|
mijn goede voornemens heb ik gister alweer verpest.
|
Citaat:
al moet ik erbij bekennen dat ik die voornemens maar losjesweg gemaakt heb... |
Citaat:
|
Dit zijn mijn (opgedragen) voornemens:
You don't need that money when you look like that, do you honey? zegt: dat jij en niels al je vrouwelijke msn contacten die je niet persoonlijk kent, en die eigenlijk nerds zijn, moeten verwijderen You don't need that money when you look like that, do you honey? zegt: dus geen geslijm over gezellige gezichtjes met bergschoenen moeders nerds met ruitjes rokken! :nono: You don't need that money when you look like that, do you honey? zegt: en je fotoboek telt ook You don't need that money when you look like that, do you honey? zegt: dus niet tegen lelijke maar o zo zielige meisjes zeggen dat ze knap zijn omdat ze ook zeggen dat jij knap bent You don't need that money when you look like that, do you honey? zegt: en geen geflirt Nou, dat lijkt me duidelijk! :o |
-nieuwe broek
verder niets.. ow, ik mag geen oorbellen meer kopen: ik heb al dertig paar :) |
Citaat:
|
Citaat:
nee, ik ga stiekem ook heel braaf gehoorzamen hoor :bloos: |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat: