![]() |
Help!
Ik heb het boek Blauw is bitter gelezen en ik krijg hierbij een opdracht van school uit.
Ik moet een tekening maken over het hoofdpersonage. Het probleem is namelijk dat ik niet kan tekenen. Ik zoek: - Aziatisch meisje van +- 12 jaar - Lang blauwschijnend zwart haar Dus moest iemand zo'n tekening hebben liggen, of moest iemand deze zou willen maken :rolleyes: Alvast bedankt! :) |
Hey man het is uiteindelijk jouw probleem, ik vind dat je het zelf moet doen. Als je dan niet zo creatief bent met potlood waarom probeer je dan niet iets te maken op de PC ofzo?
Als je op google "manga girl" dan krijg je allemaal tekeningen van manga meiden, het enigste wat je dan nog hoeft te doen is het haar ff een andere kleur geven (bijvoorbeeld in PSP). Zo nu heb ik je wel weer genoeg geholpen. Suc6 ermee |
Citaat:
Niet kunnen tekenen is geen probleem lijkt mij, ik kan ook niet geweldig tekenen maar doordat ik altijd wel leuke ideeën heb haal ik altijd hoge cijfers voor tekenen.. |
http://pic1.picturetrail.com:80/VOL1...2/41669706.jpg
Hoop dat het wat is = oude schets :) Beetjke bijgewerkt en ingekleurd. Handtekening mag je weghalen hoor :) |
Zo heb jij ff geluk Da_fRise...........Mooie tekening trouwens Merinque
|
ik gok dat z'n leraar het wel doorheeft als ie zo'n plaatje uitgeprint inlevert, maar goed..
|
Citaat:
Maar wel het toppunt van luiheid hoor. Je zou op z'n minst kunnen proberen te tekenen, het hoeft heus geen van gogh te worden :rolleyes: |
Citaat:
Wees eens niet zo streng in je oordeel over lui zijn of niet :rolleyes:. Ik kan echt NIET teke! |
Citaat:
|
als het voor nederlands ofzo is maakt het ze echt nooit uit of het een mooie tekening is het gaat erom of je beetje weet hoe de hoofdpersoon is..
|
Citaat:
Vraag anders MegaN, die kan wel iets voor je regelen denk ik ;) |
Citaat:
|
ben jij ook zo iemand die zijn werkstukken door zijn moeder laat maken?
|
Citaat:
En ja hoor ze maakt zelfs mjn examen :rolleyes: |
luie zak
|
En dit gaat nergens heen. Gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |