![]() |
[Tekening] Witch
Ik ben nieuw hierroo. Naja zet maar een tekening online. tis gemaakt met aquarel en inkt :) Ik denk zo'n 4 uurtjes werk :) Goede tips?
http://pic1.picturetrail.com:80/VOL1...2/41666784.jpg |
Die bol zweeft teveel, maar leuker dan de meeste tekeningen met zulke onderwerpen.
ik vind hem wel 'aangenaam kloppend' om te zien |
tekening zelf spreekt me niet erg aan, tis wel mooi gemaakt, vooral de vrouw zelf, maar kzou t niet in mn kamer willen hebben hangen.
t lijkt trouwens net alsof dr tepel aan dr borst hangt :confused: |
Citaat:
Het haar vind ik alleen niet helemaal geweldig...de 'kuif' vind ik wat te hoog en te stijf, de rechterkant loopt een beetje vreemd en het is één geheel, dat vind ik niet zo mooi. ;) De rest van de vrouw vind ik erg mooi getekend. (y) |
Citaat:
Tnx :) |
Ik vind em (y)
Haar had wat gedetailleerder gemogen, maar het is een leuk plaatje. |
Citaat:
Tnx :) Details eh, tsjah, ben ik niet zo'n ster in. |
wow... niet slecht hoor!!
ook niet echt mijn stijl maar wel heel erg mooi!! :) |
Citaat:
|
Die tekening heeft iets. :) Ik vind haar erg mooi. Misschien het haar wat gedetailleerder, zodat het wat krulliger overkomt. En het lijkt net of ze maar 1 borst heeft.
|
uhm, vind het wel leuk, maar die gehele borst(kas) klopt volgens mij niet met de rechterschouder
|
Citaat:
|
Ik vind hem leuk!
alleen vind ik de kuif - zoals eerder gezegt - niet mooi.. maar verder (y) |
Citaat:
|
Citaat:
verder heb ik er nog ff over nagedacvht, maar de naam witch vind ik er niet bijpassen |
zo die is echt mooi! mag ik hem hebben? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi getekend! het gezicht is heel mooi, het haar is een beetje te lijp, en de achtergrond vind ik niet mooi, maar de rest (Y)
|
ik zou ook graag een wat rustigere (?) achtergrond willen erbij en het haar vind ik ook niet geweldig
maar toch. erg mooi :) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |