![]() |
witte urine?
eens in de zoveel tijd sta ik gewoon wit uit te plassen.
En heb er nog nooit van gehoord of iets kunnen vinden. lijkt welk melk wat ik uit pies. Ikzelf dacht aan urine+ sperma mengsel maar weet het echt niet. iemand die dit ook heeft (gehad) of weet wat het is wat het doet enz. danku |
Ik zou even langsgaan bij de huisarts.
Volgens mij kan urine+sperma niet. In elk geval, als ik goed heb opgelet bij biologie tenminste. |
Heb je er nog andere klachten bij? Branderig gevoel en zo? Ik zou het echt niet weten hoor, ik heb wel gehoord van bloedplassen en zo. Het enige wat ik kan bedenken dat het is, is pus...maar ik ben geen dokter. Ik zou echt ff naar de huisarts gaan dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
En bovendien is de TS een man. |
Citaat:
je plas komt als het goed is in je lichaam niet in aanraking met je bloed. je plas komt uit je blaas je je bloed uit je baarmoeder:) maar je kan wel een ontsteking of nierstenen hebben en dan komt er wel bloed mee met je plas |
Nee ik snapte het al wel hoor, alleen ik was benieuwd of jullie em snapten :D
|
veel water gedronken?
|
Citaat:
|
Van veel water drinken wordt je urine transparant van kleur (sowieso als je veel drinkt, maar water versterkt dit effect net iets meer, net als dranken die diuretisch werken). Misschien dat italianboy dat bedoelde?
Maar goed, van water wordt je urine transparant, maar dus niet melkachtig wit van kleur. Ik zou het eigenlijk niet weten, misschien toch combinatie van urine en sperma? |
Ik zou als ik jou was een keer in een potje plassen en dan ermee naar de dokter gaan (tenminste als het weer wit is) want je kan er wel naartoe gaan en het vertellen maar nu heb je ook iets wat hij kan testen ofzo. :)
|
dat je urine transparant van kleur of geel is, is normaal. Bij iedere andere kleur, ook wit zou ik naar de huisarts gaan.
Kan je iets opgelopen hebben? oke? |
Gewoon even naar je huisarts gaan, en dan zal je eventueel wat urine voor onderzoek moeten inleveren. Sperma en urine kunnen niet vermengd zijn, dat heeft mijn leraar bio in ieder geval verteld.
|
Blaasontsteking misschien :confused:
|
huisarst zowiezo
|
wit als in transparant? of als in melk?
dat laatste lijkt me vrij ziek |
Citaat:
|
Lekkere herhaling maar oke, ik ben het eens met alle bovenstaande replies:
Ga naar een huisarts. |
Witte urine is juist gezond, gele is minder gezond.
Als je witte urine hebt dan heb je dat dus te danken aan het feit dat je genoeg drinkt, je nieren worden zou meerdere keren gespoeld. Niets om je zorgen om te maken dus ;) |
Melk of doorschijnend? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja is er nu al iemand die hier antwoord op weet?
ik he het zxelf namelijk ook, samen met een branderig gevoel, maar het komt 1 keer in de week voor een korte periode? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |