![]() |
[TGP Post] Pakketzegel?!
Hoi,
(Ik weet niet waar ik dit anders moest plaatsen.) Ik had bij amerigo.nl een boek besteld, maar ze hadden me het verkeerde boek gestuurd. Gelukkig erkenden ze hun fout en stuurden ze me het goede boek. Natuurlijk moet ik het verkeerde boek terugsturen, maar ze zeiden dat ze me daarvoor een pakketzegel voor zouden sturen. Ik voel me nu een beetje dom, want ik weet niet precies wat zo'n pakketzegel is. :s Betekent dat dat ik geen porto hoef te betalen wanneer ik het verkeerde boek terugstuur? Als iemand me even wilt helpen, zou ik daar heel blij mee zijn. *durfde dit niet op het postkantoor te vragen omdat mensen me anders dom zouden vinden* :s Bedankt! |
euhm, dus hier vinden mensen je niet dom als ze dat op het postkantoor wel vinden??
das dom... |
Geen idee, maar je kan gewoon naar het postkantoor gaan. Dat soort vragen krijgen ze daar waarschijnlijk dagelijks, dus ze zullen jou echt niet dom gaan vinden.
Maar misschien dat iemand anders hier weet hoe het zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan je het niet vinden op www.tpgpost.nl?
|
Citaat:
|
Die mensen worden betaald om dat soort vragen te beantwoorden.
Het maakt hen echt niet uit hoor, al zou het de domste vraag van de wereld zijn. |
zoals een leraar van mij altijd zegt: Er bestaan geen domme vragen , aleen domem antwoorden !
|
Citaat:
'Er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen' was het toch :confused: |
Citaat:
|
Lijkt me logisch dat je geen porto hoeft te betalen, als ze zo'n zegel sturen he?
|
iemand van 23 die bang is om iets te vragen in het postkantoor, waar gaat het heen met de wereld..... :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |