![]() |
[paint tekening]
http://img2.photobucket.com/albums/v...en/portert.jpg
niet veel maar ik ehb al zolang niets van me laten horen. het origineel is gewoon met inkt op a3 maar geen scanner en bla. heb het maar even in het klein nagemaakt in paint. het gaat om het idee. (ofzo) |
Uh...
|
hmm het heeft wel wat , ik weet alleen niet wat dat wat is
|
mooi, dat je zowiets met Paint kunt maken (y)
|
Sorry, ik vind het helemaal niks.
|
de sitjl vind ik fijn maar is nog te simpel, nog wat meer uitwerken het achterste oog moet iets boller aan de buitenkant en de neus klopt niet geheel aan de onderkant maar ik vin dat slordige in je stijl heerlijk
|
Hmmm... er zit zeker wat in, maar het gezicht mist iets... dit zou trouwens echt GEWELDIG zijn op een heel groot doek!!!
Iets dat natuurlijk geen van ons tot zijn beschikking heeft... maar dat terzijde... het zou wel heel cool zijn... |
Citaat:
|
Ik vind er niet veel aan, het is allemaal nog een beetje te plat en te simpel. Snap ook niet echt waarom hij z'n hand zo houdt? :bloos:
|
Ziet er wel leuk uit.
|
Nah...je "oudere" werk is veel leuker.. deze is zo simpel en nietszeggend..
|
Mooie mond.
|
Ik vind dat hij leuk uit z'n ogen kijkt... !
|
Citaat:
MegaN kon wel hele grote tekeningen inscannen :P Ja sorry, ik kan er niet over ophouden :) |
heb je inmiddels al je hoofd uit haar reet gekregen dan?
|
Citaat:
ben wel benieuwd naar 't origineel eigenlijk. deze doet me niet zoveel |
Citaat:
|
die schoen kan je wel vergeten?
|
Ja die heb ik al lang opgegeven...maar ik heb voor een hardere aanpak gekozen...
|
Citaat:
Maar hey, het gaat om het idee toch?! |
Ik vind het wel mooi gemaakt met Paint!
Een paar opmerkingen; het neusgat is misschien een beetje overdreven groot of zwart. Het haar lijkt in verhouding met de rest simpel, dat is jammer. En die lijnen op de vingers.. ik neem aan dat die er zijn om zeg maar de 'buigingen' van de vinger aan te geven? Misschien moet je ze niet zo ver doortrekken, want nu lijkt net alsof de vingers er zijn afgesneden en weer opgezet ofzo. |
als je m met de muis heb tgemaakt vind ik m echt heel dope
zoniet, dan niet |
dat is apart :confused:
maar ze heeft 'm met muis gemaakt dus je mag 'm dope vinden |
ja ik zal me nader verklaren, kijk als je het met zo'n pen doet is het een stuk minder knap, en bovendien vrij zonde dat je het in paint doet, uberhaupt dat je het op de copmuter doet want dat heeft nooit een meerwaarde
tenzij het dus met de muis wordt gedaan (deed ik ook wel eens in paint gewoon met de muis tekeningen maken), dat heeft iets heel doops vind ik maargoed echt respect voor de tekening, aangzien hij met de muis is gemaakt :) |
mmm aha dus je vind een tekening mooier al naargelang er minder geavanceerde technieken voor zijn gebruikt?
als ik nou met een joystick op een commmodore64 een streep zet vind je 't vast ook geweldig? |
Citaat:
als je er een mooi thema in verwerkt, wie weet man! |
maar om mn verhaal NOG duidelijker te maken:
ik vind het bij een tekening of welke artistieke uitspatting dan ook belangrijk hoe het tot stand is gekomen in plaats van alleen naar het resultaat te kijken |
ok. wij verschillen van mening :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |