Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   There: De virtuele wereld (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=709877)

Mephisteus 02-01-2004 18:02

There: De virtuele wereld

www.there.com

There is een revolutionair nieuw spel/applicatie. In There kan je vele verschillende dingen doen. Hoewel het voornamelijk een chatbox is heb je er verschillende voertuigen (buggys, boards, hoverpacks etc.), met bijna alle voertuigen kan je racen en zodoende punten krijgen (of verliezen). Als je beter wordt, krijg je meer toegang tot bepaalde activiteiten.

There wordt gesponsord door een paar grote en erg bekende bedrijven zoals Nike en Levi's (in het spel kan je nike schoenen kopen en levi's broeken en vesten).

Er is een gratis 14 dagen trial, in die tijd kan je alles proberen, vrienden maken.

Nou vroeg ik me af of iemand hier al van There gehoord had of er zelfs een account heeft :) Ik heb persoonlijk een lifetime account (dat was een optie als je meedeed aan de gesloten beta test) en ik vindt het een geweldig spel :)

perfectme 02-01-2004 19:46

Citaat:

DarkSSJ3 schreef op 02-01-2004 @ 19:02:
www.there.com

There is een revolutionair nieuw spel/applicatie. In There kan je vele verschillende dingen doen. Hoewel het voornamelijk een chatbox is heb je er verschillende voertuigen (buggys, boards, hoverpacks etc.), met bijna alle voertuigen kan je racen en zodoende punten krijgen (of verliezen). Als je beter wordt, krijg je meer toegang tot bepaalde activiteiten.

There wordt gesponsord door een paar grote en erg bekende bedrijven zoals Nike en Levi's (in het spel kan je nike schoenen kopen en levi's broeken en vesten).

Er is een gratis 14 dagen trial, in die tijd kan je alles proberen, vrienden maken.

Nou vroeg ik me af of iemand hier al van There gehoord had of er zelfs een account heeft :) Ik heb persoonlijk een lifetime account (dat was een optie als je meedeed aan de gesloten beta test) en ik vindt het een geweldig spel :)

Had je nu eens iets van die Béta gezegd :) Dan zou ik m'n eerste "betalend" online game spelen, maar ja nu niet:(

Smobbo 02-01-2004 19:54

een soort van the sims online dus...
maw kut...(maar dat is natuurlijk maar mho)...
en owja laat ik maar de eerste zijn die het zegt:
als je dit spel speelt moet je eens even buiten kijken...
en wat zie je daar? jaja de echte wereld! veel bter dan zo'n namaak gedoetje (again mho)

Mephisteus 02-01-2004 23:21

het is niet als the sims online, in There hoef je niet te letten op je blaas :p

En och, real life is beter, maar toch duurder en niet altijd even leuk. Maar och

Onorthodox 03-01-2004 11:32

Citaat:

DarkSSJ3 schreef op 03-01-2004 @ 00:21:
het is niet als the sims online, in There hoef je niet te letten op je blaas :p

En och, real life is beter, maar toch duurder en niet altijd even leuk. Maar och

Je moet maar zo denken: iemand op een forum verwijst jou naar het echte leven omdat het daar stukken beter is.
Dus echt serieus nemen kun je zo'n persoon niet, toch?

Fledderpoep 03-01-2004 12:36

Alleen vanwege het feit dat die mensen Internet Explorer only zijn is al een reden om er niet naar te kijken =P

EvilSmiley 03-01-2004 14:04

Zo kan ik ook niet met mozilla de TMF chat box in ofzo.

Smobbo 03-01-2004 15:17

Citaat:

Onorthodox schreef op 03-01-2004 @ 12:32:
Je moet maar zo denken: iemand op een forum verwijst jou naar het echte leven omdat het daar stukken beter is.
Dus echt serieus nemen kun je zo'n persoon niet, toch?

mmm Got a point there :p

Fledderpoep 03-01-2004 16:28

Citaat:

EvilSmiley schreef op 03-01-2004 @ 15:04:
Ik draai mozilla firebird, werkt goed, alleen is de wereld te lui om zich aan aangegeven standaarden te houden, zodat het niet werkt ... daardood doe je zo'n standaard helemaal teniet =)

Hans Kazan 07-01-2004 16:21

Ik vind het een klotespel, ik heb het een tijd gespeeld (Beta) maar dr is nou niet echt een verslaving uitgekomen.

Quintiano 07-01-2004 17:17

Citaat:

EvilSmiley schreef op 03-01-2004 @ 15:04:
Haha, foute opmerking.

Offtopic: Maar dat in mijns inziens, natuurlijk.

micra 08-01-2004 05:28

Ik download het toch maar even ;) even kijken hoe en wat het allemaal doet :)

Maar ik wacht toch maar op The sims 2 ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.