![]() |
Wisselforum
Is het nu kerst en oud en nieuw voorbij is geen tijd om dit wisselforum weg te halen en er een wisselforum pasen voor in de plaats te zetten?
|
het is nog een beetje vroeg voor een Pasen-wisselforum denk ik..
maar ik ben wel benieuwd wat het volgende wisselforum wordt :) |
Wintersport, denk ik.
|
pasen ????
even geen wisselforum eerder denk ik, tenzij iemand een heel orgineel idee heeft |
Citaat:
plaats te komen, lijkt mij. :) |
Citaat:
|
Vraag me af of er wel genoeg animo voor een Wintersport wisselforum is.
|
Ik ben voor een Idols-wisselforum!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet weer zo'n stom standaard wintersport forum ajb (n) bovendien is de kerstvakantie nu toch al voorbij, de volgende vakantie is pas eind februari ofzo.
|
Citaat:
|
carnaval?
|
Koffie & Thee
|
ik pleit voor een 'Scheld MegaN uit' wisselforum ;p
|
Citaat:
|
wat dachten we van de optie: geen wisselforum?
Maar als er dan toch 1 zou komen ben ik voor bv een..... geen idee eigenlijk... Maar wintersport lijkt me niks nee... |
Achja, laat mensen hier verschillende wisselfora aandragen, dan kan je daarna alsnog besluiten óf er wel een nieuwe moet komen en zoja, welke.
|
Citaat:
en ik ga de eerste week van februari, over minder dan een maand dus. |
Auto's toch? ;)
|
Het Openbaar Vervoer
|
Vorig jaar was er rond deze tijd toch een Winter(sport)-forum? Misschien is dat voor nu weer een idee? Dus niet een forum dat alleen over wintersport gaat, maar ook over de winter in het algemeen.
Ook al denk ik niet dat dat zo´n succes zal zijn. |
even geen lijkt me ook een beter idee.
of je maakt een topic waarin leden ideeen kunnen posten (nouja dat gebeurt hier eigenlijk al :o) en dat je daarna een poll erover opent.. erg democratisch :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Valentijn?
Carnaval? mja, effe geen is mss beter |
Citaat:
|
Wisselforum:
FEBRUARI dan kun je daarin je ei kwijt over carnaval, valentijn, krokusvakantie en wintersport. |
ik ben voor carnaval.
(carnaval freak in hard en nieren) |
Citaat:
|
Carnaval. Lijkt me best een goed idee.
|
Ik maak me hier niet druk om :)
|
Wanneer is Carnaval?
|
Februari geloof ik :confused ?
|
hmm carnaval is wel leuk maar of je daar zoveel over kunt bespreken? bovendien vieren heel veel mensen het niet..
niet dat ik een beter idee heb :p |
In de week van 21 tot 29 februari. Iedereen zat te klage dat de hertentamens tijdens de caraval vielen, dus zal het dan wel ergens zijn :)
|
Citaat:
|
En de krokusvakantie?
|
Goh, ik ben wel een beetje een luie donder vandaag. :o
|
Citaat:
Met een carnaval of wintersport forum heb je toch een hoop forummers die dan niets aan dat forum hebben. En met een februari forum kan zo'n beetje iedereen wel iets :) |
Citaat:
net als dat februariforum, wat min of meer dus hetzelfde idee is. ik zou het trouwens wel leuk vinden als het al een paar weken vóór de krokusvakantie kwam... net als dat kerst en sinterklaasfora ook altijd een paar weken voor de feestdagen al online zijn. |
een krokuswisselforum dus?
|
nou ik zou een februari-forum ervan maken dan.. met als omschrijving: carnaval, wintersport, krokusvakantie en alle andere februari-perikelen of iets dergelijks :p krokusforum is weer te specifiek
|
valentijn?
of is dat te beperkt? |
Citaat:
zo goed op L&R (DK?) kunnen dan...? 't Past weer wel in een februari forum. (y) :) |
Mij lijkt een mythen, Sagen en Legenden forum wel wat (y) :)
|
Een stripforum. :)
Van die beeldverhalen, voor de duidelijkheid. :o |
Citaat:
nee oke, feb heeft wel een aantal dingen natuurlijk. xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |