![]() |
Kurt Nilsen
Gisteravond heeft hij world idols gewonnen. En niet z'n beetje ook. hij heeft met uitzondering van een land, van alle andere landen de maximale score gekregen! Daarmee liet hij de favorieten ver achter zich.
Maar wat denken jullie dat er nou van hem gaat worden? Dat liedje van u2 deed hij heel goed, maar zou de marketing machine van hem inderdaad een idol maken of heeft hij nou zijn 15 minutes of fame gehad??? |
muziek? :confused:
|
Citaat:
of het world idol topic |
Hmm, hij heeft bij een tv uitzending (beeld en geluid) van world idols de meeste stemmen gekregen dus het mag hier ook vinnik.
|
ok dan.
ik denk dat ie het wel gaat maken. iedereen was duidelijk groot fan van hem (y) |
Hij lijkt op Prins Willem-Alexander (n)
|
anders open je 2 identieke topics
|
Ik denk dat hij 1 hit gaat krijgen en daarna hoor je niks meer van hem. ik denk dat Kelly Clarkson en Will Young uiteindelijk succesvoller zijn/worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die kerel gaat echt niets noemenswaardigs presteren.
|
godsamme
wat is er zo leuk aan die noorse hobbit? kneus.. :mad: |
Ik ben het met *gaapt* eens..
|
ook leuk dat je even een originele naam voor hem verzint, drinks@myplace.. :rolleyes:
ontopic: ik vind hem een stuk beter dan Kelly en zeker beter dan Will die dat hele liedje verneukte en er nog goed commentaar op kreeg ook :mad: maar ik denk niet dat ik zijn single zou kopen, tenzij die echt heel goed is. |
Ik gun het die Hobbit wel om te winnen want de Amerikaanse is al een ster. Mijn landgenoot Peter deed het ook niet slecht. Voor de rest vond ik het maar een mindere wordl idool. ik had een hoger nivo verw8 :confused:
|
Het is precies wat in het andere idols topic gezegt is:
Jamaļ won in Nederland omdat breezertjes van 14/15 op hem stemmen, want hij is 'cute' Kurt wint, omdat mensen in andere landen gewoon stemmen op wie het beste kan zingen, en in dit geval was het Kurt, en niet amateur 'cutie' Jamaļ. Zo is het toch gewoon? |
Citaat:
Had je wa? :p :mad: Iedereen is tegenwoordig letterlijk 'In de ban van de ring'. Het is gewoon misselijk. En dan komt er zo'n noorse debiel zingen, verneukt U2, nog nooit van het woord "BEUGEL" gehoord.. Tis gewoon een hobbit.. Btw, die peter evrard is geil :rolleyes: En ook nog, Will Young en Kelly Clarkson worden zowiezo wel groot, al is het maar omdat zij tien keer betere marketing-huppeldepupsje hebben.. |
Geen crosspost. Je kan het wel in het idols topic plaatsen als je wil. Gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |