Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Echte liefde vind je juist daar waar je het niet verwacht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=70996)

Rabbi Daniel 27-04-2002 20:50

Echte liefde vind je juist daar waar je het niet verwacht

Zoals op een psychologie-forum.

Wie is het hiermee eens?

Pletterprater 27-04-2002 21:19

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Wie is het hiermee eens?

Ben ik mee eens, merk ik zelf ook vaak... als ik teveel let op het feit of dames mij interessant vinden ofzo... dan zul je zien, dat er ehus geen meiden interesse in je schijnen te tonen. Dan, als je juist niet daarnaar op zoek bent, dan lijken ze uit alle hoeken en gaten te komen :confused:
Ahum... okee, dat was misschien beetje overdreven, maarre, lijkt er wel veel op af en toe... by the way, is dit ook hetzelfde bij de vrouwen?(veel gehoord dat dit zo is, maar toch efkes navragen uiteraard)

M@rco 27-04-2002 22:20

Da's met wel meer dingen zo... als ze moeten gebeuren gebeurt er niks, en als je 't niet verwacht gebeuren ze ineens. :)

KontraDix 27-04-2002 22:45

Helemaal waar!

Als je zoekende bent kun je wel leuke mensen tegenkomen en pleziertjes hebben, maar pas op het moment dat je helemaal niet op zoek bent en er geen behoefte aan hebt komt ineens iemand om de hoek kijken die gewoon precies bij je past!

Works like magic.

nare man 27-04-2002 23:44

Tijdens Lifestyle-meetings ofzo, en open dagen in Leiden.

Arenda 28-04-2002 01:30

Of als je net verhuist bent en een nieuwe school gaat en je was helemaal niet echt 'van plan' supergek op huidige vriend te worden. en al helemaaaal niet serieus... :D waar ik nu dus mooi wel zit.. niet dat dat erg is.. integen deel.. maar heel erg onverw8.. dta wel.. helemaal dat hij gek op mij werd. hahaha haŽk nooit ged8

Arenda 28-04-2002 01:32

Of als je net verhuist bent en een nieuwe school gaat en je was helemaal niet echt 'van plan' supergek op huidige vriend te worden. en al helemaaaal niet serieus... :D waar ik nu dus mooi wel zit.. niet dat dat erg is.. integen deel.. maar heel erg onverw8.. dta wel.. helemaal dat hij gek op mij werd. hahaha haŽk nooit ged8. dat je allebij toevallig naar dezelfde omgeving verhuisd zelfde school en gek opmekaar wordt en dan weer gaat verhuizen ook weer naar dezelfde omgeving-... lekker toeval...
maarreh.. ik draaf door.. tis ook veeeels te laat :eek: maar ben HELEMAAL EENS!

Thutshui 28-04-2002 08:23

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Wie is het hiermee eens?

Of op een ander forum :D

Lethalis 28-04-2002 08:37

Ik zou het niet weten, het schijnt nooit naar mij toe te komen.

sas_andrea 28-04-2002 09:10

Citaat:

******** schreef:
Ik zou het niet weten, het schijnt nooit naar mij toe te komen.
Dan zoek jij waarschijnlijk te veel he? Er wordt niet voor niets gezegd: als je het 't minst verwacht...

Maar oke, good luck! ;)

Lethalis 28-04-2002 09:40

Citaat:

sas_andrea schreef:
Dan zoek jij waarschijnlijk te veel he? Er wordt niet voor niets gezegd: als je het 't minst verwacht...
:mad: :p

Eigenlijk probeer ik nog steeds te weinig :/ Na ja, binnenkort het gebouw weer eens onveilig maken :)

Dusjcrib 28-04-2002 11:16

Zeker zow..

dat je naar een clipopname gaat, het is nog geen week uit met je vorige vriendje, je hebt net besloten gwoon ff niet meer met jongens bezig te zijn.. leer je dus bij die clipopname een jongen kennen die je ineens niet meer uit je hoofd kunt zetten.. heb je ut dr met em over, besluit je nix serieus te 'nemen' omdat je dr allebei niet echt zin in hebt.. blijk je toch eigenlijk wel erg met elkaar om te gaan als stelletje.. achteraf maar een datum bedacht vanaf wanneer we dan echt iets hadden.. 8 November 2000

Piccola 28-04-2002 13:24

Citaat:

M@rco schreef:
Da's met wel meer dingen zo... als ze moeten gebeuren gebeurt er niks, en als je 't niet verwacht gebeuren ze ineens. :)
Inderdaad!

Bazz 28-04-2002 13:24

Citaat:

nare man schreef:
:D

marlies 28-04-2002 13:44

Ja, daar ben ik zeg maar wel het voorbeeld van denk ik...

nare man 28-04-2002 14:46

Citaat:

marlies schreef:
Ja, daar ben ik zeg maar wel het voorbeeld van denk ik...
[benieuwd] Ohja? :) [/benieuwd]

ZHAzha 28-04-2002 14:48

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Wie is het hiermee eens?

meej eens

Rabbi Daniel 29-04-2002 19:01

Citaat:

nare man schreef:
Precies, dat soort dingen. :D

xxx_anouk_xxx 29-04-2002 21:17

Tja... ik had ook niet verwacht dat er zoveel liefde zou kunnen komen van een avondje praten in een ballenbak in Oostenrijk...

Kus

marlies 29-04-2002 21:21

Citaat:

nare man schreef:

[benieuwd] Ohja? :) [/benieuwd]

Nou je blijft zomaar ineens toevallig met iemand praten en dan blijkt na, voor je gevoel 30 minuten, je al 90 minuten met diegene gepraat hebt en dan zie je elkaar wat vaker en dan zonder dat je het echt doorhebt blijkt dat de liefde van twee kanten komt..:)

nare man 29-04-2002 21:59

Citaat:

marlies schreef:

Nou je blijft zomaar ineens toevallig met iemand praten en dan blijkt na, voor je gevoel 30 minuten, je al 90 minuten met diegene gepraat hebt en dan zie je elkaar wat vaker en dan zonder dat je het echt doorhebt blijkt dat de liefde van twee kanten komt..:)

Kewl :)

*wil dat ook* :(

marlies 29-04-2002 22:01

Citaat:

nare man schreef:

Kewl :)

*wil dat ook* :(

Dank je wel..en ja misschien dat het jou ook wel overkomt..je moet gewoon niet op zoek gaan, maar ik zie jou ook niet aan voor een wanhopig schaapje...:confused:

nouk16 30-04-2002 08:53

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Zeker zow..

dat je naar een clipopname gaat, het is nog geen week uit met je vorige vriendje, je hebt net besloten gwoon ff niet meer met jongens bezig te zijn.. leer je dus bij die clipopname een jongen kennen die je ineens niet meer uit je hoofd kunt zetten.. heb je ut dr met em over, besluit je nix serieus te 'nemen' omdat je dr allebei niet echt zin in hebt.. blijk je toch eigenlijk wel erg met elkaar om te gaan als stelletje.. achteraf maar een datum bedacht vanaf wanneer we dan echt iets hadden.. 8 November 2000

Precies wat je zegt. Gisteren hetzelfde meegemaakt. Net 2 weken uit en nu een leuke jongen leren kennen die ook nog op mij lijkt ook. Wie weet....

StefanLovertje 30-04-2002 09:32

op de chatzone van deze site misschien?? :D

mee eens....

MissKiss1985 30-04-2002 16:27

Daar ben ik het mee eens mijn vriend ken ik van school hij zit bij me in de klas en ik had nooit verwacht dat ik wat met iemand uit mijn eigen klas of van mijn eigen school zou nemen maar tis toch anders gegaan dan verwacht

*me is Happy :D:D:D*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.