![]() |
[Tekening] Forest achtig iets met meisje enzo
Bij gebrek aan originele tot de verbeelding sprekende naam.
Tis een beetje een onoverzichtelijke zooi geworden, maar komt wel goed met kleurtjes denk ik....iig was niet echt iets waar ik bij nagedacht heb, had een id in mn hoofd en ben maar gaan tekenen en op gevoel af op gaan vullen. La resultaté http://members.lycos.nl/physion/Finished/Forest.jpg |
Ik vind je stijl (y) Beetje onoverzichtelijk ja, maar kleur. (herhaal wat jij hebt gezegd, hoe intilligent -_-') Maar voor titel valt toch wel iets t bedenken???
|
Echt erg mooie tekening!
K zou idd ook graag ingekleurd zien eigenlijk omdat dan alles idd iets duidelijker wordt. Maar iig erg nice! (y) |
een bos-achtig iets, bedoel je? (y)
Ik denk dat deze erg leuk is als ie is gekleurd, zodat het allemaal wat duidelijker wordt. Doordat de lijnen in de voor en achtergrond niet echt verschillen van dikte en je ook geen andere manieren van schaduwen hebt gebruikt, wordt het zo een beetje onoverzichtelijk... Verder vind ik 'm goed gelukt. |
Vind hem heel mooi!! Denk zeker als je de achtergrond wat donkerder maakt dat hij echt niet rommelig word hoor!!
|
Ik vind m erg mooi, maar ik snap haar rechterbeen (voor ons links) niet helemaal. Omdat er zo'n hoek in hara jurk zit, lijkt het net of het rechterbeen aan de andere kant van de rots zit. Maar aan deze kant zijn er twee voeten. :confused:
|
De lijndikte had wel wat meer gevarieerd mogen worden, omdat nu het verschil tussen de voor- en achtergrond nauwelijks zichtbaar is. Desondanks erg mooi getekend.
|
geweldig! en nu nog invullen :)
|
Zo, leuk (y). Ik weet niet of ik m ingekleurd wel leuker vind, zo is ie ook al tof. Maarrr zal wel goedkomen :).
|
Ziet er erg netjes uit, professioneel (y) details zijn erg mooi, ook spreekt dit onderwerp me meer aan dan je gewoonlijke werk.
Ben zeer benieuwd naar de gekleurde versie, brengt het toch wat meer tot leven en zal idd zorgen voor meer overzicht. |
Waaaaw! echt mooi, een stijl die ik heel graag zie :)
Als het gekleurd is, post je het dan weer? |
Mooi. Ben benieuwd naar kleurversie.
je hebt het toch wel zelf gemaakt he..? ;p |
ik krijg van die tekening een *ikstapnetuitdeachtbaan*-gevoel.. maar vind um wel mooi :)
|
Colors zijn onderweg, en t ziet er nu al een stuk overzichtelijker uit met de flats, dus ik post em binnekort :)
Tnx voor de comments iedereen |
Hmm... deze wil ik wel graag ik kleur zien... Denk dat wanneer hij in kleur, als hij wat overzichtelijker is, echt uber wordt.... (y)
|
fckn vet (y)
|
Mooi, achtergrond veel te dik/druk
|
Citaat:
|
gaaf, sommige vormen kan ik nog moeilijk plaatsen maar ben wel benieuwd naar kleur
|
tof! (y)
|
Ziet er goed uit. :)
|
Leuk gedaan. Hij is wel onoverzichtelijk zoals de rest ook zei, denk dat dat voornamleijk komt door de lijndiktes en het feit dat er geen schaduw is. De kleurenversie zal een hoop opklaren.
|
ik vind um mooi! maar jammer dat het niet gkleurd is, nu ziet het eruit als een kleurplaat, maarja....
ga je m nog kleure dan??? |
ik vind hem mooi, wel heel druk en haar rechterbeen... eerst dacht ik dat het overliep in een rots, maar toch niet... hoe die jurk daar loopt is niet helemaal natuurlijk
|
ik vind hem leukleukleuk (y)
en ik wil idd de ingekleurde versie ook wel eens zien..:) |
hijs leuk. vinnut alleen een beetje rooie oortjes-stijl :o
|
ik vind dit dus niet mooi, sorry, het is voor mij te onoverzichtelijk... misschien dat het met kleur nog wat beter word..
|
*Mooi* :)
|
wat een details :eek: mooi!
|
kon zo uit een disney film zijn ;)
Errug goed! (y) |
Citaat:
heel goed gedaan btw! (y) |
:eek: Heel goed.........
|
supermooi :)(y)