![]() |
Meerdere vriendjes en vriendinnetjes
Wie heeft hier wel eens meer dan 1 vriendje of viendinnetje tegelijk? En hoe doe je dat? Heb je een speciaal schema ontwikkeld of kijk je hoe het je uitkomt wie jeziet? En wat zijn hier de voordelen van?
Ik vind het wel handig een paar "reserves" te hebben... je weet wel ik kom een meissie tegen en dan zeg ik dat ze mn vriendinnetje is. Maar ik zeg ook tegen andere meisjes dat het zo is! Ik bel ze als ik zin heb en doe toch wat ik zelf wil!. |
Jochie ga in de zandbak spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens een nuttige bijdragen aan mijn vragen en niet jou kinderachtige gedrag! Ga daarvoor maar naar het onzinforum. |
Citaat:
Ik doe ze om en om. De ene dag de een, de andere dag de ander, geweldig. Heerlijk die afwisseling joh. Echt! :rolleyes: |
Citaat:
|
Om dat toch maar serieus te reageren.
Meerdere vriendinnen hebben is lame en not-done. |
Jochie, ga in de zandbak spelen
|
Citaat:
[edit] Ik zou het ook niet geloven als je 17 of 18 was ofzo, of ouder, maar bij jou is het helemaal ongeloofwaardig :) [/edit] |
Langzamerhand word dit ''Het grote-verneuk-je-eigen-topic-topic''. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(sorry maar ik kon het niet laten) :o |
je zou jou maar als vriend hebben.
je lacht je toch helemaal kapot! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
;)
|
Nounou :nono:
|
Citaat:
Je mama, je zus, je oma, (nog iemand anders)? :o |
echt een topic van hoogstaand niveau
|
Citaat:
|
Blabla.
|
Op jouw leeftijd doet het er ook niet toe hoeveel vriendinnetjes en vriendjes je hebt, als ze maar leuk speelgoed hebben toch? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je krijgt zeker veel slaag op school en niet alelen van de jongens denk ik omdat je hier stoer wilt doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een Bullshit :D
|
wel es over nagedacht dat jouw vriendinnetjes waarschijnlijk ook meerdere vriendjes hebben?
btw: ik heb ook meerdere vriendjes én vriendinnetjes....oooeee |
Waarom reageert men hier nog op als de inhoudt volgens men totaal nutteloos is?
|
|
Citaat:
|
meerdere relaties hebben is tijdverspilling.
als je iedereen wilt neuken, doe dat dan zonder dat je een relatie hebt met wie dan ook. |
Citaat:
ja ik moet zeggen ik heb ook welleens 2 vriendinnetjes gehad, kom je mooi van een kouwe kermis thuis als ze elkaar tegen komen en jij bij een van de 2 loopt, heb je 2 rooie wangen |
Citaat:
|
Citaat:
|
'reserves' :rolleyes:
Maar op je vraag terug te komen: Nee ik heb nog nooit 2 vriendjes tegelijk gehad. Ik zou zoiets ook nooit doen. Dat vind ik gewoon vreemdgaan. Maak het dan gewoon uit als het met de ene niet werkt. Maar neem niet 2 vriendjes tegelijk. (n) |
Ik lach me altijd dood om jou topics. (y) :D
|
Dit wordt niets meer (en is ook niet serieus).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |