![]() |
predictor
Hey ik zou mijn regels al een paar dagen moeten hebben en ik heb ze nog steeds niet. Dus ik ga morgen een test gaan kopen maar de vraag is moet die test gebeuren met ochtendurine of is dat gelijk?
-xxx- |
ik snap niet precies wat je bedoelt, maar bij die test zal wel een bijsluiter zitten en daar zal het wel precies instaan :)
|
als je bedoelt dat je al een paar dagen ongesteld had moeten zijn, dat je nu misschien zwanger bent en een zwangerschapstest gaat kopen en de vraag is of je daarvoor ochtendurine moet gebruiken:
ja, volgens mij wel anders: huh? :) |
Ja, ik heb een keer een test gedaan en in de bijsluiter stond dat je het beste ochtendurine kunt nemen. Lees m in ieder geval even goed door.:)
|
Nee, je hoeft er geen ochtendurine voor te gebruiken.
Zo'n test wordt al positief met nog maar een heel klein beejte van een hormoon die je hebt zitten in je urine als je zwanger bent. Ik hem hem ook uitgevoerd 2 weken geleden en heb het gewoon savonds gedaan. |
Staat in de bijsluiter en hangt ook van de test af.
|
Predictor is predictor, is de naam van zwangerschapstest bij de apotheker kost 15 euro en een paar cent, moet NIET met ochtendurine, welke urine ook ,het HCG hormoon zit daar altijd in als je zwanger bent.Andere zwangerschapstesten niet uit apotheker zal ook wel zo zijn!
|
Hoeft niet persé ochtendurine te zijn, dat was vroeger zo. Je kunt nu de test gewoon de hele dag doen, het maakt niet uit welke urine je gebruikt.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |