![]() |
Waar zijn ze heen?
I couldn't help but notice..
Waar zijn alle programma's? Dawson's Creek iedere dag om 17.00 uur toch? Wat zag ik gisteren? ALF! Meiden van de Wit elke zondag rond half 10.. Waar is het komende zondag? Gilmore Girls? Gaat het weg op dinsdag? Dat hoorde ik?! :eek: |
Gilmore Girls komt iig gewoon weer dinsdag :)
Meiden van de Wit is afgelopen geloof ik.. Dawson's Creek weet ik niet, maar wat is ALF? |
Citaat:
Dat komt dinsdag weer gewoon :) |
Citaat:
http://stcloudstate.edu/~scsu_rha/alf.jpg ontopic: waar is Charmed heen??? Middenin een dubbele aflevering stoppen (maar goed dat ik een vrij snelle internetverbinding heb ;)) |
Citaat:
Maar Alf vind ik helemaal niet leuk eigenlijk (n) Charmed komt denk ik ook komende vrijdag weer, want Will & Grace was er afgelopen vrijdag ook niet op, en komt komende vrijdag ook weer gewoon :) |
'wat is alf?' 'ik vind alf niet leuk' :|
:nono: |
Citaat:
Niet zo snel meer met dat vingertje schudden! :p |
oh dat van Dawson's creek vind ik wel jammer, dat vond ik namelijk wel leuk (Y):)
nee, ik had het nooit gekeken... |
Citaat:
|
*wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh* ik wil Charmed :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan toch niet van alle series gaan onthouden wanneer ze spelen...ik heb waarschijnlijk de herhalingen gezien, en daarom zei ik begin jaren '90 |
Meiden van de Wit is afgelopen. En Gilmore Girls komt morgen gewoon weer hoor.
|
That 70s Show is er ook afgegooid bij Yorin. :mad:
Hoe durven ze.. mn favoriete tvserie. :mad: Argh, we zaten midden in een seizoen! |
Citaat:
|
Deze serie van meiden van de Wit is afgelopen
2 weken geleden was de laatste van deze serie in een dubbele aflevering...was kei spannend...hoop dat het snel weer komt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |