![]() |
[winXP] map beveiligen ???
Hallo, kan je bijv. een map die op je Bureaublad staat beveiligen met een wachtwoord?
Rechtermuisknop Beveilging werkt niet zoals ik t wil, want dan gaat ie een wachtwoord bij je account maken, maar ik wil alleen dat ie om een wachtwoord maakt bij t openen van die map. Kan dit in XP of zijn hier misschien andere programma's voor??? :) |
Citaat:
Het gaat hierbij trouwens om een NTFS en niet FAT32, er zijn 2 gebruikers, 1tje administratorsrechten, andere niet. Map staat op bureaublad bij administrator, maar hij moet geen wachtwoord vragen als je als administrator wilt inloggen. |
'Lockfolder'
http://www.topdownloads.net/software/view.php?id=11463 Handige tool. Werkt erg simpel. Wanneer iemand de map wil openen, moet er een wachtwoord ingetikt worden. Gaat dit niet goed, dan krijg je het config-scherm te zien. Windows zelf bied deze functie niet. Alleen met rechten instellen per user. |
ik zal t proberen, thnx
|
Citaat:
Ik gebruik zelf Ashampoo Privacy Protector wel 'ns. Werkt ook wel. Maar of die programma's aan jouw eisen voldoen, weet ik niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |