![]() |
bf "meeting"
het viel mij op dat hier aardig wat mensen battlefield spelen,dus is het geen leuk idee om een keer met alle leden van s.com online een paar maps af te werken?
khoor wel of er interesse is... |
Als het nou om Medal of Honor Allied Assault Spearhead ging had ik ja gezegd.
|
en welke maps hield je dan in gedachten?
|
geen idee...eerst maar eens kijken of er genoeg animo is...welke map vind jij leuk?
|
Citaat:
en Hellendoorn :) |
berlin is wel kewl ja,hellndoorn vink iets minder,ik vind guadalcanal ook kewl
|
Ik wil El Alamein!!! maar die ander zijn ook wel best...
heb trouwens geen road to rome of secret weapons... en is het een mogelijkheid om de DC mod te spelen... lekker met heli's (that's my life)... |
allebei mijn cd's zijn gebroken, dus ik moet nog nieuwe krijgen van ea anders had ik graag meegedaan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen als het de illegale versie is, anders vaalt het idee jammerlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je niet gewoon meespelen met de legale versies? |
Citaat:
|
Als het nou CoD of RvS was : /
|
ok even de balns opmaken
degene die eventueel wel mee zouden willen doen zijn: japie krekel perfectme_007 liquidzzz op zich nog een beetje wenig.... |
Ik wil wel mee doen op zich. Kan het dan met de DC mod (beta) of niet? Heb overigens wel een illegale versie.
El alamein en Berlin zijn mijn favo maps. |
*vraagt even om uitleg wat de dc mod is*
een illegale versie maakt toch niet uit? |
Citaat:
van de versie wist ik niet zeker, dus daarom zette ik het erbij. Op de LAN's met m'n vrienden hebben we allemaal een illegale versie, dus heb het nog nooit met een legale versie uitgeprobeerd.... |
http://www.gamershell.com/download_4052.shtml
Hier kun je Desert Combat Beta downloaden. edit: http://www.gamershell.com/download_4648.shtml Hier kun je de patch downloaden. Voor diegenen die hem ook willen... |
*wil ook wel meedoen*
heeft illegaal ( :bloos: schaamt zich diep) BF RtR en SW. doch gaat BF vietnam wel kopen (koop nooit spellen, maar dit gaat een uitzondering worden) |
Citaat:
Dit wordt hét game van het jaar waarin het uitkomt :p :) |
Nu zitten we dus op deze lijst:
japie krekel perfectme LiQuiDzzz Guinevere03 cartman666 Nog meer liefhebbers? Meld je. Ik heb overigens ook de RtR uitbreiding... |
Citaat:
5 man is wel weinig ... :| |
lama
|
Citaat:
|
^ ;)
|
Als het nou socom II was dan had ik wel meegespeeld :P ;)
|
Citaat:
De titel zegt toch duidelijk Battlefield1942 meeting :rolleyes::p |
Citaat:
|
Citaat:
Als je hem illegaal hebt heb je er toch ook een crack bij e.d. ? Misschien moeten we ff publiciteit maken;):p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het origineel geïnstalleerd herinner ik me net...heb alleen een image gemaakt van de cd, zodat ik die niet meer nodig heb. Lijkt me niet dat er dan problemen komen, of Marijn moet de cd's aan nog meer mensen hebben uitgeleend, die nu ook heel toevallig mee willen gaan doen....maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het nou solitaire meeting was ja, maar hier doe ik niet aan mee.
|
Ik speel heel veel battlefield, wie weet hebben jullie mij ooit gezien?
mijn nick is al vanaf het begin, een paar maanden dus ..... ....BEHERIT |
ik heb nog een legale cd key, kopen?
20euro. |
cd key kopen? hahah
Jij voze commerciele goorlap! geef gewoon weg vuile bloedhond. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het spel online zou willen spelen is het voor mij makkelijker om via deze jongen een cd-key te kopen, dan het hele spel van hem over te kopen. tenslotte heb ik de cd's al gedownload. |
Dan koop je toch die cd-keys ;)
|
Citaat:
|
Waar blijven de plannen voor de bf meeting? :)
|
|
iemand nu btw zin in een potje?
|
i'm in..dat weten jullie...
@sadistic fukk: neuj...kheb net al gespeeld... |
Citaat:
|
Dus momenteel hebben we:
- perfectme - Sadistik_Fukk - japie krekel Nog weinig :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |