![]() |
Muziek Badges voor op tas
hee allemaal, ik heb even een vraagje..
Ik ben al heel lang op zoek naar van die badges die je op bijv. je schooltas kan naaien!! Maar ik kan ze echt nergens vinden!!! Weet iemand misschien waar ze die verkopen (liefst omgeving Den-Bosch)????? Bedankt!! |
:(
|
badges? scout :D
|
Zul je nu niet meer vinden. Vanaf 2004 mogen die dingen niet meer verkocht worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt ze bestellen via www.large.nl.......
|
Citaat:
|
Large is so 2003.
|
Citaat:
|
hehe! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een tool patch dwingt veel respect af
een offspring patch niet. :( |
Even serieus.
We houden je voor het lapje. Of: We houden je voor de badge. |
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals: www.large.nl |
in den bosch zit de yankee store daar hebben ze genoeg patches.
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed. ik kan ook wel van elke band die ik relaxt vind een patch ergens opnaaien maar wat heb je eraan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Amsterdam zit een winkel op de nieuwendijk met enorm veel patches. Daar zul je vast wel wat vinden.
Als je van Centraal station naar de dam loop moet je links gewoon een weg inslaan. En in die straat ligt aan de linkerkant het winkeltje. |
Citaat:
een befbadgeje |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt ze bijna in elke alternatieve winkel vinden....... iig niet waar ik woon (want daar hebben ze datsoort winkels niet :p ) , dus zelf ga ik naar A'dam (maar 10 min met de trein vanaf Hoofddorp) en daar hebben ze ze zat.....verder weet ik niet of ze ze in jouw buurt hebben, want daar kom ik nooit :D
|
Tip: koop niets van Offspring want daar vind je over 2 maanden toch niks meer aan.
|
Er zijn al veel antwoorden gegeven dus ik doe hem dicht als je nog meer zoek kun je het beter in "het grote waar vind ik...?" topic vragen op lifestyle.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |