![]() |
Reizen met de trein?
Reis je veel met de trein? En van waar naar waar?
:) |
Nee, bijna nooit. Maar als ik ga dan altijd vanaf Leiden Centraal en dan ligt het eraan waarnaartoe. :)
|
van hier naar adam heel soms
maar gewoon om een dagje uit te gaan |
Ja, best regelmatig. Naar een vriendin van me in Hoofddorp, of naar een andere vriendin in Goes.
|
monkey maar jij er een wedstrijd van wie de meeste topics opent??
en de ns is altijd te laat dus ik reis er niet mee..... |
regelmatig naar leiden, minder vaak naar amsterdam, utrecht of voorhout.
maar haat de ns en de connexxion ook :evil: |
Rijswijk - Den Haag
DH - Rotterdam DH - Amsterdam Het meest. En soms naar Groningen. Hoewel de laatste tijd al best lang geleden is. |
Ja, meestal Utrecht/Amsterdam/Amersfoort om te winkelen
|
alleen met meetings :)
|
Naar Zwolle en weer terug, iedere dag wanneer ik naar school moet.
|
Elke dag naar school van Woerden naar Amersfoort.En soms met de trein naar een grote stad omdat het stallen van een auto in een parkeergarage vaak duurder is dan een OV of een kaartje met korting in het weekend.
|
Zelden. Eigenlijk alleen om naar familie te gaan :o Maar volgend jaar waarschijnlijk iedere dag :|
|
Naarden-Bussum <--> Utrecht CS
Naarden-Bussum <--> Amsterdam CS Soms. |
Assen <-> Groningen (om te shoppen)
Assen <-> Delft (om m'n vriendje te bezoeken) Ik reis gemiddeld 1x per 3 weken met de trein denk ik. |
Delft (zuid) --> den haag/rijswijk
rijswijk --> delft zuid delft (zuid) --> schiedam/rotterdam Dat zijn eigenlijk wel de meest voorkomende ritjes. |
Neuh, bijna nooit.
|
Ik reis het hele land door
|
soms naar mn vriend.. of naar amsterdam/utrecht./.. gemiddelde denk ik 1 kee rin de 2 weken
|
Nee, haast nooit.
|
nee bijna nooit, denk 4 keer per jaar ofzo.
|
Vrij weinig
|
5x in de week een kwartiertje heen en een kwartiertje terug...
|
uhmzz soms verschilt per periode....
meestal schiedam- den haag centraal of als ik haast heb als ik uit school kom dordrecht - rotterdam centraal |
Helemaal nooit.
|
meestal 5 keer per week is dat vaak genoeg ?
|
Elke schooldag van Almere --> Utrecht en weer terug.
|
Ik reis regelmatig met de trein omdat ik geen ander vervoermiddel heb om in andere steden te komen. Voor school hoef ik niet met de trein gelukkig.
|
Elke schooldag 5 minuutjes van station Duivendrecht naar station Zuid WTC :o
|
Citaat:
|
Als ik ga winkelen in Amsterdam ;)
|
Ja dagelijks
Bergen op Zoom <-> Roosendaal <-> Breda elke collegedag Breda -> Roosendaal als ik haast heb (dan reis ik verder per bus) Bergen op Zoom <-> Rotterdam om te shoppen (soms) Bergen op Zoom <-> Tilburg om een vriendin te bezoeken (1x per maand ongeveer) Dat was het volgens mij wel. |
nooit
|
Ja, van Groningen naar Enschede, en van Enschede naar Groningen.
|
Zoetermeer - Rotterdam en vice versa elke dag.
|
tilburg-breda, elke dag
|
Naar Leeuwarden, theoretisch gezien elke dag :p.
|
vaak op zaterdagavond: Beverwijk - Driehuis, wel vier minuten :)
af en toe: Haarlem - Amsterdam Centraal, als ik in Amsterdam moet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik reis veel, maar ik ben absoluut niet blij met de trein.. tis ontzettend duur
van Helmond naar Rotterdam Centraal van Helmond naar Almere Centraal van Helmond naar Barendrecht |
Ja. Regelmatig naar Leiden om te winkelen oid. Soms naar Amsterdam. Af en toe naar feestjes overal in het land. En incidentele dingen.
|
nogal vaak
- minimaal 2x per maand op zondag heen en weer naar utrecht (2 uur reistijd) - soms es zuidhorn-groningen (10 minuten) - soms naar Maassluis (iets van 3 uur) |
eerst wel, nu niet meer:)
|
Voor mijn studie reis ik elke dag ongeveer 2 uur met de trein. Momenteel doe ik dat niet, maar dat komt door mijn derdejaarsstage. Per april zal ik wel weer bijna dagelijks met de trein reizen.
|
vroeger ging ik heel soms wel eens met de trein ergens naar toe, maar tegenwoordig helemaal niet
|
ik reis best vaak met de trein eik.. alsk naar optredens ga of gewoon winkelen..waarheen? utrecht, amsterdam/tilburg/den bosch vooral.. (y)
|
Ik reis (bijna) nooit met de trein.
|
Ik ga een aantal keer in het jaar met de trein van Goes naar Den Haag HS en dus ook van Den Haag HS naar Goes. Verder ga ik de laatste tijd bijna nooit meer met de trein.
|
ik reis ook amper met de trein. Alleen als ik ga shoppen ofzo in een andere plaats
|
Dagelijks, ik studeer in Utrecht en moet dan met de trein. Ik ga ook weleens naar Rotterdam.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |