![]() |
problemen met Nero
ik heb net nieuwe cdroms gehaald om te branden...ik wilde net een cd branden met liedjes..hij was aan het branden..opeens een write error :\
ik heb dit wel eens vaker gehad maar nu kan ik die cd dus nie meer gebruiken :( :mad: maar doe ik een andere erin..dan doet ie t wel en tis net zon nieuwe cd als de 2e dus ik snap t nie waarom ik een error krijg..kan iemand me helpen? |
Kan je misschien wat meer info geven ? Versie van nero, welke error, welke brander gebruik je, wat zijn de specs van je pc ?
Probeer anders eens nero te updaten, en probeer je cd eens te branden aan een lagere snelheid dan het maximum dat nero aangeeft, kan soms ook helpen bij tragere computers. |
ik zal maar eens wat langzamer branden dan... of misschien is een update wel een idee jah.
|
ik heb Nero 5
mn brander LITE-ON LTR24201b gewoon een leesfout..ik kan m ook nie resumen..das echt zwaar kut..en gelijk een onbruikbare cd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo gierig ben ik nou ook weer niet :\ |
Citaat:
|
Dat kan heel veel zijn:
- Slechte brander; - Data interupt (teveel applicaties los staan)?; - Vieze cd; - Vieze blanco cd; - Tegen de tafel stoten?; Zoek maar uit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |