![]() |
hoe klaarkomen tijdens neuken?
met klaarkomen door vingeren enzo heb ik geen moeite, maar ik hoor wel eens over klaarkomen tijdens het neuken of door vinger erin, dit lukt mij alleen nooit! hebben jullie tips kwa standjes ofzo waardoor dit wel lukt, of lukt het eigelijk over het algemeen bij weinig meisjes? :confused:
|
Citaat:
|
Van alleen neuken komen de meeste vrouwen niet klaar. Beffen en vingeren zijn wat dat betreft betere opties.
|
ik kom altijd, en zo veel mogelijk
|
Citaat:
nou.. bij mij lukt het zowiezo niet :) vingeren of neuken.. of whatever.. ben nog nooit gekomen EN DAAR BAAAL IK VAN (n) |
Mijn vriendin komt klaar als ze een tijdje bovenop mij heeft gezeten, met mijn pik in haar, en ze licht voorovergebogen heen en weer heeft gereden. Op die manier wordt haar klitje wel gestimuleerd, schijnbaar.
|
Citaat:
|
... neuken... pik... klinkt zo helemaal niet lekker :(
Als mijn vriend en ik sex hebben, kom ik daarvan niet klaar. Wel als hij me nog beetje stimuleert :) |
misschien met je bekken kantelen?
mij lukt het elke keer wel meerdere keren :o maar ik ben daarin heel makkelijk(lucky me) |
Citaat:
En ook meerdere malen idd, en soms gigantisch vlak achter elkaar |
Spacegirl en Dark Voice, leuk dat het jullie lukt, maar HOE???
|
Citaat:
|
Citaat:
30% kans dat je een van die mensen bent.... |
k hoor en lees bijna altijd dat heel weinig meiden komen van alleen neuken! ik ook trouwens bij mij moet dr echt bijna altijd ff geholpen worden (ik vind dat geen probleem maar kan me voorstellen dat sommigen jongens zoiets hebben van shit ik ben niet goed genoeg) maar dat is niet zo meisjes kunnen echt ontzettend geil zijn maar gewoon de hele vrijpartij op t randje van komen zitten mara dan uiteindelijk nog niet klaarkomen stom he?mara wel heel lekker!ga dr gewoon bovenop zitten meiden en laat hem dan je clitoris aanraken dan kom je vast een keer en tis nog lekker ook!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |