![]() |
Vakantie Blankenbergen :)
Welke campings zijn aan te raden? Of iets van appartementen?
wij willen dit jaar met onze groep daarheen gaan, maar geen idee hoe/wat/waar enzow :) |
waarom zou je naar blankenbergen willen?
maak ik mezelf nu erg ongliefd? |
na 3 jaar Renesse willen we wel wat anders :)
en aangezien (ver) buitenland financieel niet mogelijk is, blijft er niet veel over (en we willen niet naar texel/terschelling ofzow) |
terschelling is leuk :D
|
Barkrukkie is weer terug, heb je het gemakkelijk vol kunnen houden? :D
Ontopic: ik heb nog nooit van Blankenbergen gehoord dus ik kan je helaas niet verder helpen. |
Citaat:
ik herkende je eerst niet, maar gelukkig heb je je ava niet veranderd :p jammer dat je me daar niet verder mee kan helpen :) trouwens, dit is een van m'n weinige topics (3e ofzow) op DK :p |
Citaat:
Nee, heb vandaag mijn ouder avatar weer teruggenomen. :o |
Citaat:
maar ik ben weg :o :p |
Citaat:
Moet je maar eens informeren, zal je nog wel de naam opzoeken |
Citaat:
(up :o) |
Blankenberghe, Belgische kust? Weinig aan vind ik.
|
Afgelopen jaar geweest. Hoewel het wel heel gezellig was met m'n vrienden opzich had ik nou niet echt het idee dat blankenberge zélf erg boeiend was. Op het strand hangen hele dagen is wel relaxeded..maargoed, dan kun je net zo goed naar ter schelling gaan bijv. Uitgaan is niet zo boeiend..irritante geschooier elke keer als je een tent in of uit loopt om wat fooi ging me écht de keel uithangen na een tijdje. Waren wel een paar leuke tenten maar overdreven interessant, nou nee.
Ik zat op camping Jamboree. En dat was ook niet zo'n succes. Lui zijn superstreng (na 2200 moet het stil zijn :|, zo niet dan mag je je 'nachtkaart' oid inleveren..een klein dun geel vodje. En dan mag je dus snachts niet meer de camping opkomen en moet je tot 7 uur wachten ), het is heel duur en je krijgt érg kleine plaatsen. Je staat dan als jongeren gewoon tussen de gezinnetjes e.d. in. |
Wie gaat er dan ook naar blankenberge? (n) Dat is het benidorm van belgië met dan NOG minder te beleven...
|
hmm, niet echt positieve verhalen...
maar dat van die uitsmijter-fooi heb je in Renesse ook, echt slecht gewoon. Ik dacht altijd dat Blankenbergen een soort Belgisch Renesse was, maar dan dat de kroegen tot 'sochtends vroeg open bleven ipv sluiten om 2 uur :confused: |
Citaat:
Maargoed, ik als domme hollander wist van tevoren ook niet wat te verwachten he. (en, ach, groepsdruk dus ik moest wel mee ;)) |
Waar ligt Blankenberge?
|
Citaat:
|
Citaat:
Voila :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
merci beaucoup monsieur :)