![]() |
Newbies ! Stel je eerst even voor !
Om geen verwarring te veroorzaken, dit is geen spam, geen per-ongeluk-gedrukt-nieuw-topic, maar een centraal topic.
Ik heb er al naar gezocht, maar niemand heeft hier ooit het idee gehad om een Newbie-Voorstel-Topic te openen, hierbij dus. En dat andere newbies er gebruik van maken (y) Ik ben Sky(guy, de guy hoort er eigenlijk niet bij) Ik ben 16 lentes jong. Van het mannelijk geslacht. Zit in Waddinxveen (ZH) op een middelbare school, 4 VWO (NG). Hobby's?: zwemmen, vissen, wandelen, computeren, uitgaan, lezen en oudheid ! Vragen, tips, op/aanmerking, complimenten, gesigneerde foto's? >> PM LieVs, Sky :) :) |
En ook jij welkom.
Maar denk je dat newbies de zoekfunctie goed kunnen gebruiken? |
Geen idee, ik ben nieuw hier, dus jij zou het moeten weten. :)
Maar dit is toch beter dan dat iedereen zich apart voorstelt in een aparte thread ? Niet ? :confused: Anders kan het een sticky worden, ik weet niet of dat hier bestaat, maar gewoon als topic die bovenaan de lijst blijft... http://smile.smilies.nl/353.gif |
Citaat:
Over een algemeen voorsteltopic, want daar hebben we het hier over, wordt al gediscussierd op het Beleidszaken forum. Daar kunnen leden hun mening geven over het beleid. Ik raad je aan om dat forum eens te bezoeken als je graag zo'n soort topic wil. |
Op Beleidszaken is hier dus al een topic over.
maarre, in welke klas zit je precies? :o |
de 4e, dat staat er al :o
|
Citaat:
als in 4v1 oid. zit op dezelfde school, vandaar |
Ik zit ook op die school. :eek:
|
Citaat:
geloof d'r niks van :D |
Citaat:
|
n00b
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, tijdverspilling dit. mzl ;p
|
Citaat:
|
Welkom, maar ik vraag me af of dit topic openblijft :)
|
Citaat:
|
Onvoorstelbaar
;) |
Welkom! :cool: (y)
|
Citaat:
Al in haar eerste thread naar onzin doorverwijzen :p :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is lullig, ben je nieuw, open je je (waarschijnlijk, geen zin om te checken) eerste topic, en dan vragen ze meteen alweer een slotje :p
En net als Balance moet ik jou trouwens kennen Skyguy :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dingen die jij verteld kun je ook in je profiel zetten. Dit is dus nogal nutteloos.
|
je leert elkaar wel kennen dmv je gewone posts op het forum. Zoniet ga je elkaars profiel maar bekijken en eventueel het fotoboek. En anders gebruik onzin om te praten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |