![]() |
searched for, but not found (yet)
Searching
I ask you: do you want to find me? or will you keep avoiding me, like you always do? I avoid myself, that is something to be sure of, but do you avoid me? I guess I would like you to see me - to see me as I am, to know me But the thing is (you know) I’m not quite sure if I want to get to know the person deep inside I am frightened of that person I really am |
ik vind het niet mooi, maar dat komt omdat het geen mooi gevoel is dat je beschrijft. Het bang zin voor die persoon in je is echt pijnlijk. Ik kan het wel begrijpen en het is juist telkens die angst waar je je overheen moet zetten om verder te komen....
Zo zit veel in elkaar denk ik, je moet er eerst voor door een pijn om het weer in goed perspectief te kunnen zien/de beloning te krijgen. ach wat bral ik wat je wil zeggen komt goed over en het ritme geeft de belangrijk stukken kracht. De laatste afsluitende zin is leuk Ik ben echt dat ben ik echt.(bang) je kan het op meer manieren lezen, voegt iets toe you? ben wel nieuwschierig of daar een onvoorwaardeljke liefde, God of iets anders mee bedoelt word.(wat er gezocht wordt) |
ik vind t te direct denk ik...misschien kom dat doordat je in het engels hebt geschreven. Maar voor mijn gevoel komt t emer over als een gedachtengang, opgeschreven. En neit echt een gedicht...
|
dank voor jullie reacties :)
en clantestino, je hebt gelijk dat het niet echt een 'standaard' gedicht is, maar is niet elk gedicht een gedachtengang? dat het niet past in het algemeen aanvaarde beeld van wat een gedicht is, zegt niet dat t niet zo genoemd kan of mag worden, denk ik... en kip187, wat er gezocht wordt? wist ik t maar. ware liefde wellicht :) |
Citaat:
|
had t wel een beetje express gedaan ja :o
twas iig geen kwestie van opschrijven en posten.. ben de laatste tijd op zoek naar andere vormen van het opbouwen van een gedicht, vandaar.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |