![]() |
pijpen vies..
haai.. ik heb mn vriend nu al een paar keer gepijpt.. ofja: proberen te pijpen. Ik vond de smaak echt heel raar en niet echt lekker :s
omdat ik van meerdere mensen hoor dat t voor de jongen weinig effect heeft om met een condoom om gepijpt te worden, vroeg ik me af of iemand misschien een idee had om die vieze smaak niet zo te proeven..? :confused: kheb al eens geprobeerd om t dan meteen na t douchen te doen, maar dat was nog een btje hetzelfde.. die geur is natuurlijk van zijn lichaam daar, dus daar kan hij nix aan doen.. can somebody help me.. :confused: Kwil um nml wel pijpen, omdatk weet dat ie dat echt heel lekker vindt! xxx liefje |
Misschien moet 'ie zich wat beter wassen? Met zeep enzo?
|
De geur, daar helpt wassen tegen. Zijn voorvocht gaat als het goed is lekkerder smaken als hij minder stevig gekruide dingen eet en meer (zoet) fruit. Zijn sperma trouwens ook, maar dat hoef je natuurlijk niet per se in je mond te krijgen.
Je zou ook kunnen proberen om hem tijdens het douchen te pijpen, maar zorg er dan wel voor dat er genoeg frisse lucht in de badkamer is om door je neus adem te kunnen halen :) |
ik hou van pijpen!!!!!!!
maar mijn vriend stinkt ook niet echt bij zijn pik :cool: :) |
pijpen is niet vies.
en dat t een geur heeft, tja das normaal denk ik (al ruik ik geloof ik nooit echt iets bijzonders) daar zul je aan moeten wennen. mijn enige tip om het niet te ruiken is je neus dicht houden. maar ja, das ook zo onhandig.... ~wasknijper~ |
Als hij een normale hygiene heeft en net gedoucht is moet je toch vrij weinig kunnen proeven hoor. En niemand heeft gezegd dat t overheerlijk zou zijn :nono:
Een condoom, zeker 1 zonder smaakje, lijkt me trouwens nog ranziger. Zon rubbersmaak in je bek. :| Als je het niet lekker vindt moet je het niet doen. Sim - pel. :) |
Citaat:
|
Toen ik begon met typen had alleen Chimera geantwoord. wat doen we toch leuke dingen op zaterdagavond! :D
|
Citaat:
De smaak kan veel te maken hebben met eetgewoontes: vet eten, roken, kruiden, allemaal van invloed op de smaak in negatieve zin. Fruit helpt de smaak te neutraliseren. |
Citaat:
|
Ik vind pijpen zo'n beetje het lekkerste wat er is. Maar mijn vriend wast zich en rookt niet, drinkt nauwelijks en krijgt van mij niet al te erg gekruid eten. Van knoflook ga je als jongen ook daar stinken ja.
Als hij zijn schaamhaar een beetje bijwerkt, zal dat schelen, want daar blijft de lcht erg in hangen. Zeep hoeft nog niet eens, dat chemische luchtje overstemt zijn eigen lichaamsgeur, die jij als het goed is verrukkelijk moet vinden....hmm, een beetje zoetig, metalig, ammoniak ruik je ook, en chloor, als je goed ruikt. Heeeel lichtjes. Hooi, gras. Is niet vies, het hele menselijk lichaam is een chemische fabriek. Als je iedere dag doucht ben je niet vies. Vorvocht is wat zoutig en slijmerig, dat kun je desnoods verdunnen met veel spuug, of af en te wegvegen of likken. Subtiel aub, niet met zo'n blik van getsie! Niet leuk voor die jongen. Sperma is soms verrukkelijk zacht en zoet en romig, maar soms ook scherp, bitter en zuur. ( ik heb geluk) Het ene slik je wel door, het andere mag lekker in je gezicht of op je borsten landen. Oogjes dicht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had er niet aan gedacht dat wij ook nat worden. :o |
volges mij weet ik al wat t is.. hij eet echt NOOIT fruit (volges mij) en eet best veel van die vettige dingen.. hij rookt gelukkig niet, maar bier drinken is wel een favo hobby van um! (issie nu ook alweer aant doen)... WEL douched hij zich iedere dag, dus daar zal t niet aan ligge!
kzal um zegge dattie maar wat gezonder moet gaan ete alsie wil dak um op die manier bevredig ;) owja, en onder de douche is wel een goed idee.. dan ruik je het niet zo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En dingen als bananen en pruimen enzo, die zal hij toch wel lekker vinden?:)
|
Citaat:
|
ja, water in je neus...
ertur: dankje. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind de inhoud ook vaak wel goed :o |
ik vindt pijpen erg geil om te doen en om mn vriend te zien genieten :)
ik proef geen rare smaak aan zn lul alleen als ie klaarkomt smaakt zn sperma maar ook dat vindt ik niet vies. Hij houdt zn schaamhaar btw wel goed bij enz. is gewoon lekkere bezigheid :bloos: |
laat em z'n eigen lul proeven d.m.v. tongzoenen.
dan kan hij z'n conclusies trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja. |
Citaat:
btw hoeft het niet vies te zijn hoor! bijeen aardige hygiene is t goed te doen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pak er een bus slagroom bij, smeer um in met massage olie of body lotion... eigenlijk geen idee
|
Ik heb gehoord en gelezen dat de smaak van het sperma afhangt van wat je vriend die avond ervoor heeft gegeten/gedronken. Als hij bijvoorbeeld bier heeft gedronken is het wat meer bitter, maar als hij veel fruit heeft gegeten is de smaak beter.
Anywayzz ik heb niks te klagen. :D |
Stelletje hoeren. Jullie verdienen gewoon een geslachtsziekte. :mad: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder ik moet je teleurstellen, die heb ik niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zo geconcentreerd op de smaak letten, gewoon lekker je gang gaan en genieten :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cat fight!!!! :p
|
Citaat:
|
wat dan, dog fight? :p
|
Citaat:
|
ja ik ook, trouwens, hij heeft niks gezegd, hij reageerde alleen maar op iemand anders :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |