![]() |
Heb jij gesigneerde boeken, CD's of iets anders dergelijks?
Ik heb een gesigneerd boek van Heleen van Royen, Emile Ratelband en Daphne Dekkers ( :confused: ). Daarnaast heb ik nog een gesigneerde single-CD van de zanger van de tune van 'de Bus' (tv-programma) ooit gewonnen.
En jij? |
ik heb er 1 van carry slee (y)
en daar ben ik vet trots op :p |
Ik heb een hele hoop andere dingen :P. Maar geen gesigneerde boeken en cd's. Mijn ouders hebben wel gesigneerde schilderijen :P
|
Citaat:
|
Een gesigneerd kopie van een schilderij van Herman Brood (y) ;)
|
Niks.
|
Ehm, nee.
|
d8 het niet.
|
alleen van die foto's die van te voren massaal worden getekend zodat ze snel kunnen worden uitgedeeld.
en een Baantjer boek met de handtekening van Appie Baantjer. |
Voor zover ik weet niet, ik zou ook niet echt wild worden van een boek met de handtekening van de schrijver erin... (n) Doet me niks.
Wel heb ik een eerste druk exemplaar van Het Achterhuis, dat vind ik dan wel weer bijzonder. |
Oh, ik heb een kaartje met de handtekening van Clinton, maar die heeft hij er niet echt zelf op gezet, die is er gewoon op geprint of gedrukt.
|
Nee. :o
|
k heb twee plectrums van nofx en een playlist van reel big fish. ach.
|
ik had een gesigneerd reclamefoldertje van een citypoint van een of andere telefoonwinkel. De handtekening van Xander. O wat was ik in de wolken :o
|
verschillende fotos, gehandtekend door de cast van charmed.
|
Ik een gesigneerde tekening van Mau Heymans, één van Gerard Leever en de boeken "Gleever's dagboek" met handtekening van Leever en "De zilveren trilogie" met handtekening van Marc Sleen. :D
|
Ik heb wel wat gesigneerde dingetjes maar ik zeg niet van wie allemaal.. :o :D
Citaat:
|
Citaat:
|
een boek met handtekening van nicci gerard en shane french (hoop toch echt dat het goed staat :D)
ook blaadje met handtekening van xander de handtekening van thijs van valkengoed (nu nog niet super bekend :)) ow en van B*E*D :D blij blij blij |
ik heb een gesigneerde cd van Di-rect en een gesigneerde foto van Bas Nibbelke
|
Ik heb een gesigneerde poster van di-rect, jim, sita en een gesigneerde schoolgids door Stef Heinsman..(rector)
voor de rest blaadjes met handtekeningen van : tim akkerman bas van wagenigen jamie westland 'spike' van zoest sebastiaan labrie sander foppele rick uit gtst aukje van ginneken robert uit gtst (zijn handtekening is : robert, vandaar) bas muijs carlo boshard daphne bunskoek (of hoe ze ook heet :)) jaqueline van krezip hans welle ferry van der wijngaart bastiaan malotaux dat wassut :p |
Gesigneerd boek van Umberto Eco (Baudolino).
En een gele LP van de Beatles (sgt peppers lonelys heart club band) met nog de uitknipbare Sgt. Pepper erbij. en t tel. nr. van een bekende voetballer. |
Citaat:
Gleever doet (nog steeds) Oktoknopie (de roze pop die tot leven kon komen). Hij tekent nu ook Suus en Sas voor Tina, en Gemengd Dubbel voor TrosKompas. |
Citaat:
|
Ik heb een stripboek van Bassie en Adriaan, met voorin allebei de handtekeningen (y)
|
Een kaart met Henny Huisman erop.. met zijn handtekening :D
|
Gesigneerd boek van Krabbe, Paul van Loon (van vroeger he :o )
Gesigneerde dvd van Hans Teeuwen |
nope:)
|
Ik heb de handtekeningen van Extince en Skate the Great.
Haha, lame! Als die niet al bij het oud papier zijn geraakt :> |
ik heb een gesigneerde Ajax puzzel met de handtekening van Barry Hulshoff, wie kent hem nou niet :p
|
gesigneerde mtg-kaarten en prenten van artiesten
:cool: |
Een door Epica gesigneerd concertkaartje. Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik dat heb laten signeren, want zo goed vond ik ze nou ook weer niet. :\
|
ik heb een gesingeerd boek van Anke de Vries (blauwe plekken.
en nog een boek van JAques Vriends. en een handtekening van een vage dchter die k niet ken. en van ...Oomen die schrijfster van hoe overleef ik de vakantie enz. en ik geloof nog een schrijvster maar ik weet niet meer wie verder losblaadjem et handtekening van Rik en Anna uit oppassen!!! en Linda Wagemakers. en een kaart met handtekening van mitch ofzow uit Baywatch. nou dat was het geloof ik wel weer. |
Wat gesigneerde foto's van voetballers en ik geloof dat mijn vader nog een gesigneerde foto van John Lennon heeft.
|
Volgens mij niet. Ik zie de waarde van een krabbel van een
ander niet echt, ook niet als diegene beroemd ed is. :) |
Nee, die heb ik niet. Wel gesigneerde voetbalkaartjes, maar die handtekeningen zijn natuurlijk niet authentiek. ;)
|
ik heb een gesigneerde acceptgiro.... van mezelf :bloos:
|
Bart uit Big Brother 1
Martijn van K-otic *schaam* |
Een gesigneerd stripboek van Jan, Jans en de kinderen van Jan Kruis. M'n oma is een kennis van hem en toen had ze gevraagd of hij er iets persoonlijks in kon zetten voor me, want ze had zo'n boek voor m'n verjaardag gekocht. Toen heeft ie er een heel melig stripje in getekend over mij :D
|
Citaat:
|
eh..
boek van Roald Dahl gesigneerd.. (door hem.. :P) en ook een stel cd's (van buitenlandse artiesten) gesigneerd/promotiekaartjes etc etc |
ik heb een gesigneerd boek van francine oomen:D
|
Ik heb niks volgens mij. Maar gesigneerde boeken& cd's kan je gewoon kopen bij de Bijenkorf in Amsterdam....
|
Nee. :o
|
gesigneerde boeken van Marc de Bel en de schrijver van het Dolfijnenkind ('k ben zijn naam kwijt :rolleyes: ) dat trouwens een ontzettend lelijk boek was!
Was toen nog heel jong :bloos: ;) |
Een cd gesigneerd door James en Jason van Metallica :o
|
Ik had een keer een prijsvraag gewonnen, kon je Judith ontmoeten, helaas kon ik toen niet. Nou ja, helaas...
Ik kreeg toen een gesigneerde cd toegestuurd, met daarop "Voor Monique, Liefs van Judith". Goh, wat was ik blij :P |
Een door de winnaar gesigneerde grote foto van Birdaard met daarop de zeven man uit de kopgroep van de Elfstedentocht 1997.
|
mijn marco borsato plakboek is gesigneerd, jaja:P
ennu heb wat handtekeningen van sugarcult op een demootje staan en op wat sugarcult stickers.. taylor van reel big fish heeft mijn playlist getekend bazz van vankatoen heeft"leonie, blijf kikke" geschreven voor me ennu handtekeningen van munky en head van koRn (en een zoen van head:P) verder geloof ik niet.. (y) |
Nee, niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |