![]() |
the vines
27 feb in de melkweg bladieblaaa gewoon hip.
|
De cover van The Beatles( im only sleeping) op de I am sam soundtrack is leuk, maar verder vind ik het nix speciaals.
|
wist niet eensch dat het een cover van the beatles was, maar ben ook niet geïnteresseert in the beatles et cet era , hm.
en ach ik vond het wel hip nieuws, leuke liedjes en een leuk zangertje (y) |
Ik heb gedaan wat ik met elke band doe die ik niet of vaag ken en die ik beter wil kennen: hun bekendste nummer neerladen (lees: het nummer met de meeste users op kazaa) en die luisteren...in dit geval dus Outtathaway!.
Leuk, kende ik wel, misschien later meer downen :) |
als ik kan ga ik mee leno.
|
Ik ben verliefd op de zanger. En de muziek.
|
Citaat:
|
Ik wil nog niet dood gevonden worden bij een concert van The Vines :|
|
Citaat:
|
The Vines zijn cool
|
jakkie bah
|
gaaf :)
|
de vorige keer was het optreden iig interessant te noemen, ik denk wel dat ik weer ga
|
Wat een zaadband.....
|
word dan een leuke week btw, 25e damien rice, 27e vines
|
Leuk (y)
|
Ik was er vorige keer in de Melkweg.
Wat was dat het kutste optreden dat ik ooit heb gezien zeg. Die zanger verkloot alles met z'n mongolengehuil ertussendoor. Op de cd zingt ie nog wel ok, maar live komt er geen woord uit z'n mond alleen maar rare geluiden :s degene waar ik mee was, was na een kwartier weg, ik heb het nog op kunnen brengen het helemaal uit te kijken. Met andere woorden, mij zul je er niet vinden ;) |
Citaat:
ik vond t wel een koel optreden eigenlijk, hun versie van ms. jackson is geweldig |
Citaat:
|
klinkt allemaal lekkah positief maar niet heus
|
Citaat:
|
Citaat:
ach ik ga toch wel, ik wil dat jochje zien :o en horen bléren natuurlijk |
anders kom je gewoon naar mij zal ik voor je bleren
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel melodieen van The Vines zijn gewoon afgekeken van The Beatles. |
Citaat:
het zal me een worst wezen waarvan het afgekeken is, ik vind het gewoon hip :p |
the vines is klote ook al ken ik het niet en freakjuh is jarig. zoek de link zelf maar op :P
|
iehh. de vorige keer waren ze zo stoned.. dat was vreemd! de zanger is wel erg emo, hij krijst en huilt meer dan dat ie zingt. maar ik ga wel. al is het alleen maar om ze de kans te geven het goed te maken. en slechter dan vorige keer is ook onmogelijk. hip.hip.
|
nou weer terug naar the vines, merci :rolleyes:
|
white album heeft me op wat individuele nummers na nooit kunnen boeien als geheel, for some reason
|
|
Op Lowlands tweeduizendtwee stond 'Highly Evolved' op repeat in de India tent.
^ EEN ONTOPIC BIJDRAGE! OMGWTFLOLBBQ! |
goed hoor belgooo :p (y)
|
Citaat:
Half of what I say is meaningless, Juuuuuuulia lalalalalala Julia is wel een kutnaam trouwens. Even ontopic voor het mokkeltje; momenteel heb ik hetzelfde haar als de zanger van The Vines. Alleen, mijn haar zit natuurlijk veel beter. :rolleyes: |
om de een of andere reden hebben the vines me nooit echt weten te boeien. outthataway is wel een leuke single, maar daar houd het voor mij dan ook mee op.
ik ga niet. |
nou toet een up, morgen begint de vvk (y)
|
Citaat:
|
ohh h smiecht~! :nono:
|
mijn bijdrage dan weer: :D
;) |
ghehe
|
en nou ontopic, en 'facie' ik zal maar niet zo lachen want anders.. :cool: ;)
|
:bloos:
|
Jaaaa, morgen even kaartjes halen...denkik...
en dan m'n verjaardag in de Melkweg vieren (dan kom je ook wel toch, Poorleno?!) Hoe groot is de kans dat ze nogmaals Ms. Jackson gaan spelen? :p |
Citaat:
|
ik kan niet wachten op de zwaar negatieve recensies van jullie na het concert :p
|
Citaat:
@escapism: sekseah ava ;) :p |
Citaat:
maar ach ik ga sowieso wel lol hebben want er komen koele mensen :cool: zo ff kaartjes halen |
tsjek....wij hebben kaartjes :)....de Escapism en ik...:)
|
nou enig, ik ook
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |