![]() |
Trektijd
Is er een bepaalde tijd of periode in het jaar dat jullie, heren, meer trekken of jullie, dames, meer doen van wat het dan ook maar is dat jullie doen (laten we het vangen onder de term masturbatie)? Dus: is er voor jullie in het jaar een bepaalde trektijd?
Spelen jullie voor gans en trekken jullie in de winter meer, net als de ouders van al die herfstkindjes meer seks hebben in de koude jaargetijden, of masturberen jullie het hele jaar door evenveel? Trouwens sta ik graag de mensen die niet masturberen maar vooral seksen met hun partner toe daarover uit te wijden. :D |
In de lente en zomer t meest. Zowel seks met partner als rukken.
|
Mwa, seizoenen maken bij mij en mijn vriend eigenlijk niet zo veel uit. Al moet ik wel zeggen dat hoe warmer het is, hoe sneller we geil zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind t heerlijk, twee volledig bezwete lichamen die tegen elkaar plakken. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zal andere mensen ook de kans geven te reageren in dit topic |
Citaat:
Dat wordt in het voorjaar meer zichtbaar en bereikt inde zomer de top. Ja, dat inspireert. Tot het moment dat álles uitgaat zoals op het naturistenstrand, dan vermindert de lust 'zienderogen' . Maar ik zal es een jaar bijhouden hoe vaak en welke dagen / weken / maanden er de hand aan zichzelf geslagen werd. |
Citaat:
Dat wist ik echt niet. Dat moet ik echt al een ontelbaar aantal keren fout gedaan hebben. Bedankt he!! (y) :) |
Vooral op maandag.
|
Citaat:
|
is dit topic alleen voor 18 + ofzo??
voor mij maakt het nix uit wat voor dag of jaargetijde het is |
seizoen maakt niet uit, alleen niet zo veel op vakanties...
en meestal 's avonds |
Ik masturbeer in de vakanties meer dan normaal, maar dat is wel een beetje logisch... qua seizoen denk ik dat het bij mij geen verschil maakt. Ik ben in de zomer net zo geil als in de winter. ;)
|
het is echt wel uitwijden volgens mij.
|
Ik trek wel, maar dat heeft nooit iets met seks te maken. Ik ruk over andere dingen, zoals het voeren van een goed gesprek of iets anders dat ik heb meegemaakt die dag. Raar he? :confused:
|
Citaat:
|
zo heb ik er eigenlijk nog nooit over gedacht.. hmm toch es op gaan letten dan.. geen idee trouwens..
|
Voor seks is een graad of twintig een ideaal temperatuurtje. Je lichaam hoeft niet te veel te koelen vanwege hitte dus het wordt niet vies plakkerig en je hoeft ook niet angstvallig onder de dekens te blijven omdat je anders in één keer al je warmte kwijt bent. Lekker veel vrijheid, dat vind ik fijn.
Wat betreft zelfbevrediging: ik heb ik de winter altijd enorm koude handen. Daar bedank ik dus al snel voor. :D Maar verder gaat het meer om de tijd van de maand dan om de tijd van het jaar. |
"Goedenavond, dit is weer een nieuwe aflevering van 'Trektijd', hier is uw presentator: Harry de Trekker."
Ik heb er nog geen patroon in ontdekt. ;) Het lijkt me logisch dat ik in het voorjaar geiler ben. |
Zeer onregelmatige tijden en dagen.
|
ik ruk me suf tijdens de examens man das niet te doen, volgende week ist weer zover :eek: zoekdoeken al ma klaarleggen :D
|
Ik vind het zomers juist minder lekker, vooral als het superheet is. Dan ga je zo erg zweten en is alles plakkerig. Doe mij maar de winter, dan kan ik lekker warm tegen mn vriend aankruipen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Nee, volgens mij niet, alleen in de zomer mischien soms wat meer omdat je dan meer geile dingen ziet lopen hmm :D
|
Citaat:
|
Da's echt heel verschillend bij mij. Soms is een keer in de veertien dagen genoeg en soms is veertien keer per week maar net voldoende :p
|
Als de temperaruur wel zodanig is dat je geen jas aan hoeft en in een jurkje naar buiten kunt, maar niet zodanig dat je alleen maar overleeft door in een hangmat in de schaduw helemaal niets uit te voeren. Welk jaargetijde dat is verschilt een beetje...
En trouwens ook als het vriest of bijna vriest. Behoefte aan warmte ofzo :) Dat komt dus neer op april, mei, juni, september, december en januari. |
mijn trekperiode hangt meer af of ik wel of geen relatie heb op dat moment:)
|
altijd tijd voor :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zal even de statistieken raadplegen...hmmmm
|
Citaat:
Al zorgen de warme perioden voor een grotere aantrekkingskracht naar buitensex. |
Seizoenen maken geen verschil bij mij,vakantie's en vrije dagen wel.
|
Bij mij is het redelijk constant.
|
voorjaar
Ook best logisch eigenlijk.. In het voorjaar krijgen de dieren weer kindertjes en veel mensen worden weer verlieft.. |
wat een onzin, sommige mensen rukken heel de dag lang 24/7 omdat ze toch nix te doen hebben, *kijtk naar iter*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ik in het voorjaar oversekst ben? Geen flauw idee. Maar, Lais, als jij dan zo oversekst bent: Zo ver liggen België en Nederland niet uit elkaar. :p |
Citaat:
^_^ |
Citaat:
Thanks, medenerd. :cool: |
Citaat:
|
Vooral in de zomer eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |