![]() |
Effe stiekem
Ik heb een account bij lycos.nl maar nou haat ik die irriterende popup (banner) van mij mag het best dat hij op de website verschijnt, maar het probleem is het duuurt veeeel ste lang voor dat hij verschenen is en achter hem komen nog andere dingen die er geladen moeten worden, maar als hij blijft haaken dan blijven die andere ook haaken dus heeft er iemand een [[ scriptie ]] om dat te blokkeren oooh nog iets ik gebruik PHP geen HTML of iets anders en ik maak gebruik van een MqSQL database it het dan daar mogelijk om een script in te douwen voor die irritante langzaame banner....
:mad: :mad: |
misschien wel stiekum maar 't mag echt niet...
en ik ben er zelf ook nog niet achter... maar doe anders een google-search ofzo... voor de rest... SLOT |
waarom slot?
ik weet het trouwens niet.. |
Citaat:
ik kan zelf trouwens wel iets vinden via hotbot; maar met moeite |
Mijn advies: zoek niet naar zo'n script maar naar wat betere webruimte. Want ik ben zo'n 3 jaar geleden ook bezig geweest met rommelservers met irri popups en banners, nooit weggekregen, veel te veel moeite aan besteed en het is veel te sloom allemaal. Dus zoek ff wat anders, misschien heeft deds.nl of endoria.net nog wel wat voor je liggen.
|
mja 't is opzich de moeite waar... tripod was een jaar voor de laatste overgang redelijk snel, bood 20 (?)Mb en de banners waren daar met 1 open meta-tag verwijderd...
Nuh zijn ze imo veel sneller en bieden 100 Mb dus 't is wel de moeite waard om het iig te proberen... |
Okey allemaaal bedankt voor jullie reactie's
Peace:cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |