![]() |
Groezrock 2004
24 april 2004 is het weer zo ver: Groezrock!
Vrijwel zeker: Pulley Heideroosjes Beatsteaks Death By Stereo Geruchten: Rufio Straightaway Hatebreed xthrowdownx Bleeding through The Ataris Een aantal bands die ik nog moet zien voor ik sterf dus ik zal hoogst waarschijnlijk aanwezig zijn. Wie nog meer? |
ja ik moet de heideroosjes ook nog zien voor ik sterf
|
die bijna zeker bands heb ik dus gehoord van een vriendin die bij de bouncing souls met een epitaph gast heeft geluld. Best betrouwbaar dus :)
Ik ga zeker weer, groezrock= chaos = bands = bier = koeiestront = allerlei soorten en maten mensen door elkaar heen = hip |
Klinkt niet slecht, maar hij moet naar N&F :nono:
|
zitten een aantal leuke bands tussen (rufio, pulley, ataris en de rest is ook wel leuk), dus ja, ik ben er
|
ik hoop voor hun dat die geruchten doorgaan anders is het niet veel
|
het is wachten op betere bands.. maar death by stereo, hatebreed & bleeding through wilde ik sowieso nog eens zien :)
|
Citaat:
|
Ik vind t maar niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm. :)
Misschien ga ik ook wel |
Citaat:
|
Heeft iemand een idee wanneer Biohazard nog eens in Benelux komt? :)
|
DBS is wel ok.
Verder nou niet echt onder de indruk ofzo. Ze moeten wel met wat meer op de proppen komen voor ik ga. |
Al wil ik the Ataris liever in een zaaltje zien, vind ik het toch de moeite waard en Pulley zeker.
Rufio en DBS zijn ook wel okay. De kans dat ik toch wel ga is groot. Het is toch wel leuk, niet duur en het breekt de tijd met wachten op de zomerfestivals. |
Citaat:
08/16 - Lirop - Nirvana Tuinfeest (Netherlands) (K) als ik mn punkrock vrienden mee kan nemen, en als ze ook een auto regelen, dan misschien. |
ik schijn ook te moeten, dus ik ga ook wel.. hopen dat ik met de auto kan
|
heel misschien, vind de bevestigde bands echt niks tot nu toe.
en als ik ga wil ik ook met de auto, want de camping is een hel. |
hmmm hatebreed s wel gaaf ja, vor de rest well ff afwachten wat het word. ik ga zowieso met de auto, luxe went snel :D
|
ik ga zowiso
goeie sfeer |
Jahaa we gaan met de auto :p
leuke line up :) maar kan leuker |
jup ik ga wel :)
|
GROEZROCK:24-04-2004 / Confirmed bands : Beatsteaks (D) - de Heideroosjes (Nl) / Happy Newyear !!!
www.groezrock.be |
Citaat:
|
ik ga waarschijnlijk ook
|
programma van vorig jaar was echt zeer goed. Vraag me af of dat dit jaar te overtreffen valt.
Maar als ik zo ataris en DBS erbij zie staan zal het wel cool worden. Nu nog een paar coole bands erbij. Benieuwd of ze weer zo'n Hardcore stage erbij zetten. |
Citaat:
|
ze hebben betere line-ups gehad...
beter speel ik de dag ervoor op dat camping fest :) |
Ik ga ook denk ik ..
Heb weer zin in al die festivals (y) .. |
yeah pulley, geweldige band, nu belvedere er nog bij en het feest is compleet...
|
Citaat:
|
DRI is rond die tijd ook in europa
|
Citaat:
|
Dirty Rotten Imbiciles
ennnehhh ik heb zin in dit feesje. :D |
vorig jaar was het wel fraai, zou nog wel een keer mogen (y)
|
Citaat:
|
Oh hey rufio heb ik nog nooit gezien dat is leuk, en pulley weet ik eigenlijk niet zeker of ik die wel of niet gezien heb, denk het eigenlijk ook niet maar die vind ik minder interessant.. Ik keek toevallig van de week nog..
oh en forumbaas mode> ik gedoog totdat er duidelijkheid is over de definitie 'festivals' die we willen gaan hanteren.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pulley???? |
neej, belvedere!
met 4 fridges en een andere canadese band, closet monsters ofzo |
Zelfs ik dig die eerste full length van Pulley. haha.
|
Citaat:
hehe, dus het is bijna een jaar geleden dat ik weer oranjeboom heb gedronken... |
en ook ik dig pulley, ataris en rufio stiekem ;)
|
Citaat:
die gasten zetten dus echt wel een degelijk festival neer voor punkrock en hc liefhebbers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |