![]() |
voor zangers/zangeressen:
Paar vraagjes hier voor de mensen die dus zelf zingen:
Hebben jullie zangles? Wat voor nummers zingen jullie? En welke vonden jullie het leukst om te doen? Wat doen jullie als je stem een dag niet wilt? |
Ik heb zangles, privé, 20 euro per uur. Vorig jaar heb ik op een muziekschool les gehad, hoewel dat goedkoper was, bevalt dit veel beter! Mijn lerares is professioneel en ik leer echt heel veel van haar. Als je dus op zoek ben naar zangles, zou ik dit zeker ter harte nemen!
Ik zing klassiek, maar ook populair, voornamelijk uit musicals. Ik heb bijvoorbeeld 'My favourite things' gezongen uit 'The sound of music'. Dat is wel een leuk nummer om te zingen, maar ook Engelse nummers uit de 15e eeuw zijn leuk (book of ayres), moet je wel sopraan zijn. Als ik een dag niet goed bij stem ben, oefen ik kort of helemaal niet. |
Ik heb ook zangles, maar ik weet niet precies hoe duur het is, omdat ik het zelf niet betaal. Ik heb via de muziekschool zangles, niet klassiek maar 'lichte muziek' zeg maar, en het bevalt me prima. Ik kon in principe al zingen hiervoor, maar ik heb geleerd hoe het moet en dat helpt heel erg. Nu durf ik ook te zingen.
Ik zing voornamelijk nummers van Ilse DeLange, Anouk, maar ook musicalnummers (dat is echt een heel andere manier van zingen) en nummers die mijn zangleraar me geeft. En als mijn stem een dag niet wil? Veel kaneelthee drinken en gewoon zingen - ook al mag dat niet van mn leraar. Maar gelukkig heb ik daar weinig last van. |
Citaat:
-nee, geen zangles -eigen nummers. -meer roken en drinken |
Citaat:
|
:confused:
|
Citaat:
|
Ik heb sinds kort zangles, dus ik weet nog niet of ik er wat van leer :)
Wat ik zing? Geen klassiek.. Maar verder eigenlijk gewoon alles... En als mn stem een dag niet wil dan hou ik mn mond maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |